1. Marco V-Indicator
2. 8th Wonder feat. DJ Marco V & Benjamin-Keep it coming
3. Jeffersey-Take me on
4. 8th Wonder feat. DJ Marco V & Benjamin-Deeper
5. Southside Spinners-Luvstruck
6. Collusion-Impetuous
7. Marco V-Godd
8. Anglia-Out of Grace
9. DJ Marco V & Benjamin-Tommy/get on down
10. Marco V-Vision
Ik heb zelf ook al liggen klooien.. heb ff Flight 643 onder DJ Tiesto - In My Memory (Airwave Remix) gezet en resultaat klinkt best goed... DJ Tiesto - Flight In My Memory is geboren
Lijkt wel of deze twee platen voor elkaar gemaakt zijn... BPM zelfde maken.. ff Flight 643 in tweeen te delen en na de break van In My Memory hem weer oplaten komen en klaar is kees
Deze link zou moeten werken.. anders ff in getright of een FTP progje zetten.. dan moet ie het zeker doen.
May-12-2002 14:26
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
ik ga die flight in my memory ff downloade, maar nu hebbik te veel connections alsk op dioe ftp wil komen
maja, ii heb wel ff geduld
GreetZ
May-12-2002 14:40
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
quote:
Originally posted by moogwai
6. Collusion-Impetuous
deze is toch anders niet door marco gemaakt, dit zijn twee dorpsgenoten van mij (net als marco zelf trouwens), hun zijn bekend geworden door marco, en marco brengt ook hun muziek uit, maar marco maakt het toch niet!
May-12-2002 15:30
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Re: Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
quote:
Originally posted by arj1o1
deze is toch anders niet door marco gemaakt, dit zijn twee dorpsgenoten van mij (net als marco zelf trouwens), hun zijn bekend geworden door marco, en marco brengt ook hun muziek uit, maar marco maakt het toch niet!
\
Ik ken boy & tom ook allebei, en die eerste (en beste) plaat van collusion heeft marco wel degelijk gemaakt. Weliswaar samen met die gastjes van collusion, maar marco heeft het project samen met hun opgestart, en daarna overgedragen aan boy & tom.
grtz,
TNG
May-12-2002 17:21
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Re: Re: Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
quote:
Originally posted by tango
\
Ik ken boy & tom ook allebei, en die eerste (en beste) plaat van collusion heeft marco wel degelijk gemaakt. Weliswaar samen met die gastjes van collusion, maar marco heeft het project samen met hun opgestart, en daarna overgedragen aan boy & tom.