|
det här är en låt som ligger mig nära om hjärtat. lite info om den 
originalet av Symmetry släpptes 1994 och det var C-mixen som blev den poluläraste. Fanns även en P-mix på b-sidan av vinylen.
Låten återutgavs 1999 med remixar från Lange, Vincent De Moor och Mike Koglin.
Den utgavs även av Ayla som döpte låten till Singularity (Brainchild II). På denna återfinns remixar av Ayla själv, Miss Thunderpussy och Pulsedriver.
Själv föredrar jag 99remixarna. speciellt langes remix är verkligen fin då han för ovanlighetens skull gett sig in på breakbeat 
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|