|
|
|
|
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
|
|
|
Heb je niet gehoord wat zn broer en H. Mens gezegd hebben? Dat het beter is als LPF wordt opgeheven (alleen al door de naam zou ik zeggen), omdat Pim die anderen alleen nodig zou hebben gehad om in de Kamer te komen, een soort stoelenverwarmers zeg maar. En wat gebeurt er straks als LPF de grootste partij wordt? Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. Zelfs Miss Nederland, Pantelic, staat op de lijst. Als laatste, dat wel, maar als het zo doorgaat komt ze nog in de kamer ook! (niet dat ik dat niet zou willen, eindelijk een lekker wijf erin, maar qua prestaties weet ik het niet zo zeker. Geef mij dan maar liever jorritsma, dan weet je waar je aan toe bent.....)
May-08-2002 18:28
|
|
|
 |
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
Ik heb nee gezegd omdat nu veel te veel mensen te emotioneel gaan stemmen, ze denken niet meer rationeel na, maar gaan te veel op hun emoties af.
En over die lijst fortuyn, die is eigenlijk niks meer zonder pim zelf, de hele partij draaide om hem. Als er van die partij veel mensen in de kamer komen valt het kabinet ook snel (maar dis allemaal maar mijn mening)
Greetz Muppet
|
|
May-08-2002 18:59
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. |
ze hebben bijv die voormalige europarlementarier: Jansen van Raay ofzo... die heb zat ervaring..
ze hebben wel wat mensen met ervaring hoor
|
|
May-09-2002 00:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:16.
Forum Rules: