nou... het lijkt me een duidelijke zaak... de harde kern heeft zo langzamerhand wel gestemd...we willen blijkbaar nieuwe mods... en als dat er 1 extra word of 2 nieuwe of wat dan ook...we zullen wel eerst nieuwe kandidaten moeten hebben!!
dus: suggesties + aanbiedingen...
vraag me niet waarom maar iemand noemde o.a. mij:
... een tijdje geleden zou ik het zeker niet gedaan hebben... nu twijfel ik... en nog steeds niet...
redenen: mijn bezoeken zijn hiero bliksembezoeken, omdat ik officieel hier niet kom (ivm stage e.d.)... ik lees weliswaar alles... maar thuis verknaak ik mijn 56k lijn (nog steeds ja) liever niet aan zulke dingetjes... kost al genoeg poet om de mp3tjes binnen te sleuren en zon forumpie past daar dan niet zo goed naast....
maar goed, stage is over een week of 7/8 afgelopen.... dan is er de vakantie....weliswaar verwacht ik tegen die tijd mijzelf bij mekaar geraapt te hebben en in al mijn luiheid eindelijk kabel te hebben maarrrrrr
vakantiewerk... zeer waarschijnlijk doe ik dat bij hetzelfde bedrijf als vorig jaar en de kans bestaat dan dat ik doordeweeks ergens 'in de kost' zit en dus doordeweeks niet eens online ben! .... moderaten is dan dus lastig....
kortom, vanaf september is ondergetekende pas beschikbaar en dat schiet dus niet op...
kom maar op met die aanbiedingen/suggesties!
met vriendelijke groet
(ps, ik heb niet echt een hekel aan iemand hiero.... nouja aan 1tje een klein beetje, maar daar zou ik me overheen kunnen zetten)
May-14-2002 10:00
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by TimeportE
ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten
en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. ..
maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen
eerst kijken wie zich ter beschikking stellen daarna doe ik pas mijn stem!
Originally posted by Blik
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen
laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods
Jij kan wel gewoon MOD blijven hoor. Nix mis mee! Er moeten gewoon 2 nieuwe bij, thats all.
Ik wil ook wel meedingen naar moderatorschap.
Ben hier net zolang als de huidige Mods dus weet precies hoe het hier in elkaar steekt. Ik ben geen broekie van 17 meer dus daar hoef je ook nie bang voor te zijn.
Ben hier altijd wel op het forum te vinden dus waarom niet hier de boel een beetje in rechte banen leiden.
Tevens ben ik voor een 3 MOD systeem.
Last edited by eXos on May-14-2002 at 10:32
May-14-2002 10:23
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ik wil best wel mod zijn, naar mijn mening ben ik aardig objectief en ik kom hier elke dag wel
May-14-2002 10:26
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Ik kom hier ook elke dag wel maar alleen in mijn lunche pauze dus ik heb te weinig tijd om mod te worden.
May-14-2002 10:39
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ik kom hier normaal gesproken veel te vaak.....ik zou best willen maar ik stel me NOG niet verkiesbaar (onder voorbehoud).
Ik heb vooruitzicht op een vaste baan en dat is geen 9 tot 5 baantje.
Ik kom dus over een aantal maanden weinig meer op TA......
Maar ik heb mijn keuze al laten vallen, ik wacht op de namen
May-14-2002 10:45
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Ik ben ook voor het 3 MOD systeem. En eerst maar eens kijken wie er MOD wil worden. Ik kom hier ook al een tijdje, maar post echt niet veel. Weet ook vaak niet wat er speelt, dus dat lijkt me nix. Ik zie de namen ook wel verschijnen.
May-14-2002 10:48
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Hi all,
Ik meld me bij deze aan.
Wat ik denk dat ik kan bieden:
- Ik ben objectief
- Ik kom hier vrijwel dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)
Originally posted by Blik
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.
May-14-2002 11:08
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.