måste byta email... jag vill undvika ställen där man får spam på (tex hotmail), och jag är heller inte intresserad av att betala för den någon som kan rekommendera nåt?
___________________ man with no sig
http://www.home.se
quote:Originally posted by Beamish http://www.home.se är det web-interface, eller kan man kolla sin mail via tex outlook?
det går bra att köra POP3 med outlook lr liknande
Smidigast är ju att använda sin ISP's mailtjänster som de flesta har...
Jag har också www.home.se Har haft den tjänsten sen jag skaffa en dator och jag tycker den funkar klockrent med allt...
___________________ www.Steveheden.se
kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den?
___________________
kör med xtremecreation.com mail, men den fick jag av killen som hostar min hemsida så någon sådan tror jag nog inte du kan få
___________________ Daniel
quote:Originally posted by mindshooter kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den? Ja kör med den...men asså den e lite strulig... Massa(!!!) mail som inte kommer fram. Prova: https://www.hushmail.com/
quote:Originally posted by mindshooter kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den? [email protected] funkar helt ok och man slipper all jäkla reklam!
http://www.megadomain.net/free_mail.shtml ...lär väl hålla en sysselsatt ett tag, om man nu är på jakt efter webmäjl.. ...pakistanmail.com... tja varför inte?
___________________ Everybody has got the right to be stupid. Some only abuse that right.
Jag använder yahoo (mer eller mindre ofrivilligt) jag ahr två konton ett på .se och ett på .com båda två är spamfria
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA