|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Net of je dan alles zo makkelijk kan krijgen/downen |
euhm, nee, dat niet, maar tis wel makkelijk ALS je hem dan vind dat je hem ook daadwerkelijk vlot kunt downen (categorie een half uur en je hebbum) in plaats van een hele nacht online dat ding met 5k/s binnen te 'sleuren' waarmee de telefoon, correctie internetrekening tot ongekende hoogten word opgestuwd (kzal het even uitrekenen voor je... 1 nachtje.. zeg 7 uurtjes................ongeveer 4 pleuro zeg maar...en dan nog de frustratie dat je een verkeerde versie heb enzo... wegpleuren vind je dan ook nix (nou moet ik natuurlijk zeggen dat 4 pleuro niet de hele wereld kost, maar als ik al mijn internettijd optel zit ik op bijna 30 pleuro, en voor 45 hebbik kabel... dan kan ik dus voor anderhalf keer het huidige bedrag ongelimiteerd downloaden terwijl ik het momenteel met een bedroevende 15-20 songs in de maand doe... en dan heb ik dus nulkommanul aan livesets... beetje jammer===>> snappie peter?
EDIT: het loont dan dus ook om wat meer moeite te doen om in 'het wereldje' een voet aan de grond te krijgen...