|
| quote: | Originally posted by total woot
moet zegggen dat ik eigenlijk wel verbaasd ben, waar komen al die cda-ers ineens vandaan?
|
mijn moeder heeft onder andere op et cda gestemd maar die doet dat altijd ik denk dat veel mensen die niet meer op pvda of vvd wilden stemmen, nu weer voor het cda zijn gegaan. tenminste, de mensen die lpf te rechts vinden enzo. het feit dat het cda nix kwaads over pim fortuyn heeft gezegd kan ook wel een rol gespeeld hebben.
wat me ook wel opvalt is dat lpf juist in de randstand in zon beetje iedere stedelijke gemeente de grootste parij is geworden (rotterdam, schiedam, den haag, dordt, enz). de gebieden dus met de meeste overlast van allochtonen.
voor 'mijn' stad dordrecht is het dan ook opvallend, dat de lpf kiezers idd uit wijken met een relatief groot aantal allochtonen komen. (voor bekende in de buurt: alleen in oudelandshoek, sterrenburg 1 en 2 en dubbeldam waren ze niet het grootste)
en ook al heb ik groen links gestemd, ik vind ook dat het in sommige gebieden echt uit de hand aan het lopen is. je kan savonds nie eens meer veilig over straat.. dus als ze in de regering komen, hoop ik dat ze er wat aan kunnen doen. (veel) strenger integratie beleid..

ta-forum-members midi site
|