Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Uw Horoscoop hier ===>>
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Uw Horoscoop hier ===>>

De afgelopen maanden heb ik me meer verdiept in de astrologie en dit is wat er uit mijn sterrenbeelden naar voren kwam.

Ram: 21 maart - 19 april

U bent het pionierstype. U bent snel boos, ongeduldig, steekt uw neus in andermans zaken en u geeft slechte adviezen. Kortom, u hebt een karakter om op te schieten. U hebt borsthaar op uw rug en u heeft een slechte intieme hygiëne.

Stier: 20 april - 20 mei

U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig. U bent communist. Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen.

Tweelingen: 21 mei - 20 juni

U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.

Kreeft: 21 juni - 22 juli

U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.

Leeuw: 23 juli - 22 augustus

U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoïde. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar.

Maagd: 23 augustus - 22 september

U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt gek van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeinteresseerd en u valt in bed direct in slaap, al voor de daad die u dus zelden of nooit begaat. Maagden werken in een bibliotheek.

Weegschaal: 23 september - 22 oktober

U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil vooral vanwege uw overdreven nichterigheid. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus.

Schorpioen: 23 oktober - 21 november

U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U bent necrofiel. U hebt problemen met uw gezicht en gewicht. Schorpioenen worden vermoord door andere hufters.

Boogschutter: 22 november-21 december

U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit omdat u zo lelijk bent. U maakt carrière in karaoke.

Steenbok: 22 december - 19 januari

U bent conservatief en u bent bang om risicos te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed en doet dan voortdurend aan zelfbevlekking. U bent aartslui.
Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier en
vervelende dan Maagden.

Waterman: 20 januari - 18 februari

U bent het nieuwsgierige type. U bent roekeloos en onhandig. U verbaast u telkens opnieuw over de kleinste dingen. U leert niet van eerder gemaakte fouten. Men denkt dat u debiel bent. U heeft zweetvoeten en u gebruikt geen deodorant, in bed walgt iedereen van u.

Vissen: 19 februari - 20 maart

U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door de CIA of KGB. U heeft geen zelfvertrouwen en u bent een lafaard die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen. U doet vreselijke dingen met kleine dieren, vooral als u weer eens dronken of stoned bent.

Last edited by eXos on May-16-2002 at 12:18

Old Post May-16-2002 11:42 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Re: Uw Horoscoop hier ===>>

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Kreeft: 21 juni - 22 juli

U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.

hehe

Old Post May-16-2002 11:49 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:

Leeuw: 23 juli - 22 augustus

U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoïde. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar.

Hmmmzzzzz??
ghehehe, klopt wel aardig hoor

Old Post May-16-2002 11:49 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Weegschaal: 23 september - 22 oktober

U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil vooral vanwege uw overdreven nichterigheid. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus.

hahaha

Old Post May-16-2002 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Tweelingen: 21 mei - 20 juni

U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.

SHITT, dis echt wel handig.. zo kom ik allemaal dingen over mezelf te weten, die ik nog nie wist!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-16-2002 11:58  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
theoden
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
"BOOGSCHUTTER,
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit omdat u zo lelijk bent. U maakt carrière in karaoke."

kan je er nog meer naast zitten?

je was zeker toen je dit verzon

Old Post May-16-2002 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for theoden Click here to Send theoden a Private Message Add theoden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by theoden

kan je er nog meer naast zitten?

je was zeker toen je dit verzon

Ik verzin nooit wat. Wees reëel en geef t nou maar gewoon toe!

Dat gezeik van die geheelonthouders moet ook maar eens een keer afgelopen zijn!

Old Post May-16-2002 12:42 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Vissen: 19 februari - 20 maart

U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door de CIA of KGB. U heeft geen zelfvertrouwen en u bent een lafaard die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen. U doet vreselijke dingen met kleine dieren, vooral als u weer eens dronken of stoned bent.

oei! moet toch ff tegen m'n ouders zeggen dat onze katten uit mijn buurt moeten houden

Old Post May-16-2002 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
De afgelopen maanden heb ik me meer verdiept in de astrologie en dit is wat er uit mijn sterrenbeelden naar voren kwam.

Schorpioen: 23 oktober - 21 november

U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U bent necrofiel. U hebt problemen met uw gezicht en gewicht. Schorpioenen worden vermoord door andere hufters.

jezus dit wordt dus oppassen, denk dat ik niet meer in de buurt komt van milieu organisaties

Old Post May-16-2002 13:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:

Maagd: 23 augustus - 22 september

U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt gek van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeinteresseerd en u valt in bed direct in slaap, al voor de daad die u dus zelden of nooit begaat. Maagden werken in een bibliotheek.

ik + schoonmaken

ik hou idd van dieren.... alleen niet van die beesten die zichzelf 80x kunnen optillen (mieren) of beesten die het nodig vinden me snachts bloed afhandig te maken (muggen)...

kben idd koud en ongeinteresseerd... daarom zit ik hier

en als ik toch ergens een hekel aan heb zijn het wel bibliotheken (waar is die kotssmiley)... veels te stil.. ik prefereer de snoeiharde sound van een feest

Hard = goed

Old Post May-16-2002 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ik ben tweeling maar die klopt echt voor geen ene meter

Old Post May-16-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

dat ik (steenbok) extreem lui ben klopt wel

ta-forum-members midi site

Old Post May-16-2002 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Uw Horoscoop hier ===>>
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlayed by cross/gielen @ trance energy [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel - "Voyage" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:36.

Forum Rules: