Vrijdag over 2 weken (10-05-2002)op AB Radio (www.abradio.nl) wordt er een interview gehouden met Audio Culture!!!
Oftewel ik en de jongen waar ik muziek mee maak!!!
Ook is ons gevraagd om 3 kwartier tot een uur te draaien!!!
Geloof mij! Ik ben nu al zwaar zenuwachtig!!
Er is net een kort ineterview met me gehouden. En dan zullen wij uitgebreid geinterviewd worden!!!
Dussuh luisteren maar!
Als ik de frequenties heb dan geef ik ze door!
Het is in een groot deel van Noord-Holland te ontvangen.
En zo niet kun je luisteren via het web op www.abradio.nl
Helaas maar op 24 kbit/sec.....
Maar het is te luisteren! whehe
Laters!!!!!!!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-26-2002 22:29
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Cool man!!
goeie promotie voor AC dan he!!
datum staat al genoteerd in mijn agenda!!
___________________
Apr-26-2002 22:31
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by tijs08
Cool man!!
goeie promotie voor AC dan he!!
datum staat al genoteerd in mijn agenda!!
whehe
okeej dan!
Ik hoop echt dat het goed gaat!
Want ik ben nog steeds een beginner.......
*zenuwachtig is*
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-26-2002 22:42
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Zwaar relaxt man.
STRESSE!!!!
Cool, daar hebben we t maandagnacht nog wel ff over
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Apr-26-2002 22:49
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zwaar relaxt man.
STRESSE!!!!
Cool, daar hebben we t maandagnacht nog wel ff over
Issuh goed!
De zenuwen gieren nu al door mijn lichaam!!!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-26-2002 22:52
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
cooool man, niet zenuwachtig zijn, gewoon ff 10 x diep inademen en ff je verstand op 0 zetten.
hey veel suc6 man!!!
___________________
I hate the global warming hoax
Apr-27-2002 09:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
natuurlijk wel effe zeggen dat iemand van WWW.TRANCEADDICT.COM. woei je grootste concurent, jullie naam heeft verzonnen
___________________
Allemaal gelul!!
Apr-27-2002 12:15
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by New Wave
natuurlijk wel effe zeggen dat iemand van WWW.TRANCEADDICT.COM. woei je grootste concurent, jullie naam heeft verzonnen
Huh?
Wat?
Zei je iets?
whehe
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-27-2002 17:16
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Mensen het is kut voor mij in ieder geval.
Maar het draaien van morgen is verplaatst naar de week daarop!
Volgende week vrijdag dus. Dus voor degene die willen luisteren dan weten jullie het!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-09-2002 21:13
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Nou vanavond was het zover!!!!
Ik denk dat er niemand naar mij geluisterd heeft! Maar daarom hier even een verslagje.
Vanaf 22 uur was de aandacht gericht op Audio Culture.
We hebben een interviewtje gehad. En dat was wel kewl!
Nou toen zijn de nummers:
Horizon (Radio Edit)
en
View to the future (Long Sea Edit)
gedraaid!
En daarna bleef er nog een half uurtje voor mij over om te draaien. En geloof me! Ik was ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAR zenuwachtig!!!
Maar de eerste mix ging gewoon vet!
Toen ik met de derde plaat bezig was toen vielen de lage tonen weg van de monitors!!! En dat was goed kut. Ik kon toen bijna niet meer horen of de platen gelijk liepen.
Vervolgens komt er iemand de studio ingelopen die zich voor wilde stellen. En hij vond het het juiste moment om dat in de overgang te doen. whehehe
Al met al ging het wel goed volgens mij. Ik heb alleen maar positieve berichten gekregen. En ze willen me nog een keer in de uitzending hebben om nog een mix te maken. Maar dan van een vol uur!
Dus ik voel me HAPPY!!!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-17-2002 22:41
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ja duh, ik was aan t werk
heb je m op mp3 lul
May-17-2002 22:47
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Optimus
ja duh, ik was aan t werk
heb je m op mp3 lul
Morgen als het goed is de radio rip. En de officiele opnamen krijg ik maandag over een week!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines