Ok vanaf morgen kunnen we stemmen op de 3 nieuwe mods voor het forum Heeft iedereen die mod wil worden zich nu al aangemeld (zo niet dan moet je me Vandaag nog ff PM sturen!!!!)
Kheb ff nagedacht over hoe er gestemd gaat worden maar ik heb het ongeveer zo bedacht:
Kheb een formulier met scriptje gemaakt....
Daar kunnen jullie een top 3 van mods kiezen (nummer 1 krijgt 3 punten nummer 2 krijgt 2 etc..)
Die resultaten worden naar mij gemaild en iedereen kan stemmen tot woensdag en dan heb ik alle resultaten en dan worden alle resultaten door mij hier op het forum gezet en dan euh ja dan
naja ik denk dat het een goed idee is maar als jullie mij niet vertrouwen ofzo dan wil ik het best iemand anders het laten doen...
het formulier ziet er ongeveer zo uit
grtz magrec
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 11:19
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
ik vind het wel allemaal heel tof dat je het zo hebt gemaakt, maareh je kan toch ook gewoon een poll houden op het forum. mensen kunnen dan maar op één persoon stemmen maar dat is dan jammer dan hoor. er komen echt wel genoeg stemmen. enneh het is niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar het lijkt me gewoon makkelijker om het simpel(er) te houden
May-17-2002 12:15
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
Ik vind het er flex uitzien, vind het wel een goed systeem
May-17-2002 12:30
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-17-2002 13:17
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...
nope, kan niet, alsje geen member bent kunje NIET stemmen in een poll
maare Magrec , alsje bij dat scriptje van jou gstemd hebt, en je wist je cookies, kunje dan zeker weer stemmen?
May-17-2002 13:23
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-17-2002 13:56
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar
nee horr , dat kan niet
enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's
mijn idee :
Gewoon in een thread stemmen , en dan aleen je stem erin zetten , geen andere onzin (/me kijkt naar Optimus ) want anders isset niet meer overzichtelijk , op deze manier weetje zeker dat er eerlijk gestemd is
May-17-2002 14:03
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
nee horr , dat kan niet
enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's
misschien dat je daarom je naam moet invullen?
___________________
To help our clients and our people excel.
May-17-2002 14:05
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-17-2002 14:11
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by M5
misschien dat je daarom je naam moet invullen?
oops, whehe , nieteens gezien , sorry Magrec
May-17-2002 14:11
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Joost008
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo
euh naja dat gaat ook niet werken ik meende dat blik zei dat je pas na 2 weken van aanmelding op het forum kan komen...
Ik heb zowiezo wel in de gaten wanneer iemand de boel aan het verzieken is.... verwacht niet dat dat gaat gebeuren
en het was ook een goede html oefening voor me aangezien ik binnenkort tentamen html heb
owja het is gewoon een formulier wat je invult en dat wordt naar mij toe gemaild
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 14:32
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ziet er mooi uit man
Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen ....of is dat ook toegestaan?