|
Cybersex..? No Way..!
Waarmee het begon...
Ik was bij vriend van me thuis en hij had een meissie in zijn lijst staan op MSN. Ze had hem een foto gestuurt met daarop haar met d'r nicht:

Links is Anne het meisje waarmee we aan het chatten waren en rechts is haar nicht.
Lijkt me duidelijk dat Anne een mooi meisje is...
We spreken af dat ze vrijdag naar Apeldoorn komt om ons te bezoeken zodat we elkaar in het echt kunnen zien.
Maar de volgende dag ligt Anne ineens in het ziekenhuis..
Een zware longontsteking, dus ze kan vrijdag niet komen
Jammer, dus we houden maar contact via MSN... toen werd het al beetje onlogisch.. inet in het ziekenhuis. Maar gelukkig ze heeft een laptop 
Ze wilde wel dat we haar zouden blijven SMSen omdat ze daar zo alleen was... (GSM-ziekenhuis )
In ieder geval, wij vonden dus duidelijk dat Anne een leuk meisje was dus we bleven uiteraard heel aardig , en vriend van me vroeg Anne zelfs verkering (over MSN lolz).
Op diezelfde dag 's avonds, melde een vriendin van anne zich bij ons aan. Ik ging haar dus wat dingen vragen over Anne en kwam erachter dat ze goed in liegen bleek te zijn.
Dus ik vroeg "ze ligt toch wl echt in ziekenhuis hè"...
Nee..
Dus heb ik die vriendin de foto laten zien die Anne van derzelf stuurde... Da is Anne niet..!!!!
Ik had al de grootste lol, maar da werd pas compleet toen ik een echte foto van haar kreeg toegestuurd van haar vriendin..
Deze foto blijf voor mij echt lol,
Klik Hier als je 'm wilt zien..
Dan voel je je echt klotuh als je haar verkering hebt gevraagd Lolz
|