Goedenavond. Ik bezoek dit forum nu zoon jaar, maar had nog nooit gezien dat er ook een Nederlandse sectie was Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan toch. Even een vraagje. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan, tjah ik noem ze zelf energy platen zoals:
Cosmic gate - Fire wire(Club Mix)
cosmic gate - The truth(Club Mix)
Alex bartlett - Amnesia(Flutlich vs SHOKK mix)
Die eerste 2 zijn tracks die ik veel in clubs hoor etc. Ik vroeg me af of iemand mij namen van tracks kon geven die er op lijken? Zijn denk ik standaard club tracks, maar zelf geen idee waar ik de namen kan zoeken. Als iemand me hiermee kan helpen graag!
Grt,
Last edited by Blik on May-20-2002 at 07:52
May-19-2002 18:15
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Tik gewoon diezelfde namen (alleen van die producers dan) in AudioGalaxy, en je zult een hele hoop nummers van diezelfde style vinden
May-19-2002 18:22
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
aan de nummers te zien houd je wel van hardstyle,check deze thread voor de betere hardstyle nummers
Registered: Jun 2001
Re: Vraagje
quote:
Originally posted by x2Radiant
Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan
ja, idd.
Wat lees je dan??
want ehhh, ja, eehhh..............laat ook maar, ik kan het me niet voorstellen dat je al die dingen dan over het hoofd ziet (incl. je vraag dan dus)
maar goed,
de groeten,
Kamaya.
May-20-2002 08:33
x2Radiant
tranceaddict in training
Registered: Feb 2002
Bedankt allemaal, domme vraag denk ik, maar waarom is die naam weggehaald? Is toch gewoon een naam van een forum hiero? Vind het een beetje raar :/
May-20-2002 08:43
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Bedankt allemaal, domme vraag denk ik, maar waarom is die naam weggehaald? Is toch gewoon een naam van een forum hiero? Vind het een beetje raar :/
Check de sticky threads van dat desbetreffende forum
May-20-2002 10:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
check je PM dan.... en anders lees je de regels maar eens een keer door (en niet de regels van het holland forum, maar dat van een ander forum....)
Hmm wil iemand mij desnoods via pm uitleggen waarom hij access heeft tot die sectie terwijl hij nog in training is en het mij sterk lijkt dat hij een vriendje van Swamper is?
Originally posted by Little Theseus
Hmm wil iemand mij desnoods via pm uitleggen waarom hij access heeft tot die sectie
MJHA, HEY BLIK LEG DAT MAAR EENS UIT!!! WIJ WILLEN OOK IN DE POPPENKAST SECTIE!!!!
May-20-2002 20:22
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
als het de section is die ik denk dat het is...
waarom heb je dan maar 4 posts...
waarvan 1tje in deze thread is...
vroeg ik me af...
May-20-2002 21:14
x2Radiant
tranceaddict in training
Registered: Feb 2002
Dat heb ik dus net wel weer gelezen (;
Dat is omdat user die geregistreed voor weet nie precies, maar dacht een jaar terug, die sectie "poppenkast" kunnen lezen.
Stond daaro ergens op dat forum. Maar lees het al zoon 1 tot 2 jaar, dus die acces PLZ niet weg halen