Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
Evil1 Geweld Aantrekken?

Kennen jullie het verschijnsel, dat op de een of andere manier altijde dezelfde mensen ruzie krijgen (in een kroeg of discotheek).
Ik heb het probleem dat een aantal vrienden van mij ALTIJD ruzie krijgt, 99% van de keren kunnen ze er echt niets aan doen.

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).

ben ik de enige die dit probleem heeft?
of zijn er in jullie ogen mensen die geweld aantrekken ofzo?

thnx

Old Post Jun-12-2002 10:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Re: Geweld Aantrekken?

quote:
Originally posted by total woot

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).

Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe

Old Post Jun-12-2002 10:57 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

ik ken t verschijnsel ja....in mijn vriendengroep is er ook eentje die vervelende turken (no offence) lijkt aan te trekken

Old Post Jun-12-2002 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

kweenie eigenlijk...

kheb nog nooit ruzie gehad in uitgaansgelegenheid.. had wel 2x gekunt, maar op 1 of andere manier weet ik me dan altijd in te houden (ik kook dan wel op die momenten)... voor anderen is dat soms wel reden om te matten... (op die momenten begon een ander dus)...

en het lijkt soms wel of sommigen het aantrekken/het altijd dezelfden zijn... maar ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven daar ik nooit de gehele geschiedenis van het verhaal weet...

snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten

Hard = goed

Old Post Jun-12-2002 11:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten

Als iedereen er zo over zou denken zou het idd wel een stukkie makkelijker wezen

Old Post Jun-12-2002 11:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

_

Old Post Jun-12-2002 14:19 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

wat dat betreft loop ik dat soort dingen altijd uit de weg
Als er ruzie is dan loop daar met een grote boog omheen

Old Post Jun-12-2002 14:45  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

ik ben nog nooit betrokken geweest bij geweld cq een vechtpartij tijdens het uitgaan... (gelukkig)

heb er ook pas 1 gezien maar dat was in een lokale disco. op feesten heb ik het nog niet meegemaakt.

Old Post Jun-12-2002 14:46  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Re: Re: Geweld Aantrekken?

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe

lol ja en ik liep ernaast, gewoon meppen omdat....ehhh...ja omdat het kakkers zijn , best triest achteraf maargoed toen hadden we er wel lol van, was ook wel een behoorlijke frustatie met die lui opgeboud....is gelukkig al heel wat jaartjes geleden.
Maargoed om op de vraag van dit topic terug te komen, ik denk dat het echt heel veel met je eigen houding te maken heeft als het vaak gebeurd dat je ruzie hebt, maar er zijn natuurlijk ook wel voorvallen waar je er echt nix aan kunt doen.
Maar meestal was er wel (veel)alcohol in het spel en je reageerd dan toch iets meer sneller dan hersens werken.
en ik denk wel dat sommige mensen ruzie gewoon aantrekken met een bepaalde houding.
Gelukkig zie je op feesten duidelijk minder ruzies,vergeleken met het normale uitgaansleven.
Het lijkt wel of iedereen respect voor elkaar heeft, en in de stad ontbreekt dat nog wel eens.

Old Post Jun-12-2002 15:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

als er mensen gaan vechten op feesten ga ik ze altijd ff goed knuffelen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-12-2002 16:11 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

als ik met me vrienden uit het dorp ga hebben we wel vaak ruzie, en altijd met marokkanen of turken. Lokken wij het uit? nee!!! Zij beginnen altijd met agressief kijken, tegen je opbotsen, drank over je heen gooien. dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

Old Post Jun-12-2002 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Zelf nooit betrokken geweest... wel vaak knokpartijtjes gezien, en een paar was t bijna raak maar dan ging r iemand tussen staan (ik en nog iemand meestal ) en dan was t zo weer gesust.. k ken wel iemand die al een aantal keer de lul was, maar dat was z'n eigen schuld...

Wij hier zijn vredelievende mensen

Old Post Jun-12-2002 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This (From Marco v & Marcel woods liveset) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMicrobe – B52 [2013]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:13.

Forum Rules: