'88 was net iets te vroeg voor mij dus dan nu maar, 20 jaar later.
Terwijl ze imo in '98 WK moesten zijn.
Last edited by The_G0dfather on Jun-07-2008 at 21:54
Jun-07-2008 21:02
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Eh, twas toch '88?
Ik ben ook supporter voor Holland.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jun-07-2008 21:11
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
just gvd
en 'k heb nochtans 2 weken geleden al die documentaires over dat EK gezien
Originally posted by Config
Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal , al denk ik wel dat Italië er dit jaar mee gaat lopen
Potugal zou ik het ook wel gunnen, Italië maakt inderdaad ook een goeie kans maar zou één van die ploegen zijn die ik het absoluut niet gun. De match tegen de rode duivels mogen ze dan wel goed hebben gespeeld, dit had naar mijn mening eerder met de zwakke tegenstand te maken. Tegen goede ploegen zullen ze dat niet brengen. Dan zullen ze waarschijnlijk hun vrij saaie spelstijl terug opnemen. Verdedigend en afwachtend spelen en er zelden in slagen een aantrekkelijke match te spelen ... maar ze zijn natuurlijk wel efficient.
Jun-08-2008 12:14
The_G0dfather
faisant cagnard
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen
't Is moeilijk in te schatten vind ik. Ze zijn wel nog allemala wat jong enzo en die verdediging is zeker niet de beste van het EK. Dat wordt aan de andere kant ruimschoots gecompenseerd aan aanvallende kant. Spijtig wel dat Robben weer geblesseerd is en zeker de eerste match niet mee kan spelen.
Eerst maar eens door de groepsfase raken met frnakrijk en italië, en wat een kern hebben die twee! Daarna is alles mogelijk zolang ze geen penalties moeten shotten
En als 't Holland niet is mag het Spanje zijn voor mij. Benieuwd of die eindelijk eens gaan presteren met al dat talent.
Jun-08-2008 13:09
E-motion_error
Senior tranceaddict
Ik denk (vrees) dat Nederland er deze keer dicht gaat bij zijn, voor het eerst in jaren geen ploeg volledig bestaande uit vedetten (met talent maar ook met bijhorende nek) maar uit een combinatie van vedetten en werkers en dat zou wel is hun sterkte kunnen worden.
Doe mij maar Portugal, Rusland of Roemenië
Jun-08-2008 14:09
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Net zoals bij andere EK/WK's krijgt nu weer Italië m'n steun.
Jun-08-2008 15:50
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.
Nederland mag het voor mij ook goed doen, maar ik vrees dat ze er in de groepsfase roemloos uit zullen gaan.
Er zijn verschillende kanshebbers voor de eindzege, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen zeg ik Portugal. Ik hoop vooral dat het niet Italië of Duitsland wordt
Jun-09-2008 10:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
De Duitsers speelden anders verbazend goed en fris gisteren. Gaat - zoals altijd - een lastige klant worden.