ik moet t morgenochtend hebben gemaild dan wordt t uitgeprint en in de brievenbus van de juf gedaan
hoerezooi, ik ga maar kappen met school ghehehe
Jan-21-2002 02:47
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Wa?? meu je t nog aand er overhandigen ook?? dat haat ik zo he.. als ze t op papier wille printe ze t zelf m aar uit.. maarja als je d at zegt ist helemaal "doei puntjes"
Originally posted by Henkie_henk Wa?? meu je t nog aand er overhandigen ook?? dat haat ik zo he.. als ze t op papier wille printe ze t zelf m aar uit.. maarja als je d at zegt ist helemaal "doei puntjes"
gaan we dit jaar weer voor de 21 tin?
jooaaaa, dat moet maar
maar als ik dr 32 niet haal word ik draf getrapt
en me wijf maar denken dat ik me p kan halen ghehehe
Jan-21-2002 02:59
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
ah nee man.. je gaat gewoon naar de decaan of studiehenkie en dan ga je praten over je toekomst op de school je vertelt dat je het leuk hier heel leuk v ind maar toch wegens problemen thuis niet presteert zoals je kan presteren.. *snik* die ziek.. die dat.. dit en dat.. hoppa!!! Studievertraging doorbetaald..
Mijn vriendin is vreemdgegaan *snik* en ik heb geldproblemen *snik* mijn pillen zijn op *snik* mag k nu blijven mees?
Jan-21-2002 03:14
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
hahaa
"ik kan nooit leren voor de tentamens omdat ik moet dealen voor de school ook kom ik vaak te laat bij de lessen en lever opdrachten te laat in omdat ik de godsganse teringnacht op irc zit"
en ik heb nooit zin om vroeg op te staan en ik zit liever bij mijn wijf dan thuis dan moet ik met de trein weet je wat laat maar ik kom niet meer naar school deze maand