Registered: Jan 2001
massiv'aw........!!!! pimp
leuke thread dit.....:P
k stem toch voor ekselsior, doen t wel goed volgens mij....of niet??? volg t niet echt ofzo!
tj0
Mar-23-2002 02:32
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Ik volg het hele voetbal gebeuren niet zo, maar ik had wel een goed gevoel over Excelsior (wat ik ervan gezien heb)(heel weinig).
Dus Excelsior.
De groeten
Mar-23-2002 11:20
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Exelcior natuurlijk...
dit jaar drie keer Coolsingel!!! excelsior, feyenoord 2x (uefa en kampioen ).
Maar ja zal wel 1 keer coolsingel worden en dan weer flink rellen en dan zal de rest worden verbannen naar de Maasvlakte ofzo... vandaag is het trouwens 5 jaar geleden dat picornie gesnuffeld is.. ik heb gehoord dat er vandaag weer gereld zou worden (ze zeggen wel meer ik weet het)
Last edited by stampertje on Mar-23-2002 at 13:45
Mar-23-2002 11:26
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Haarlem - Excelsior 3-0 Woohooooooo
FORZA Haarlem Go Massive.
Maar ff over Excelsior. Heel toevallig komen ze net altijd te kort. Misschien is het wel steeds de pech of misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. Het is maar een suggestie maar ik had er gister toevallig op mijn werk over met een paar mensen en we dachten allemaal hetzelfde.
Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta
Mar-23-2002 11:50
Punt
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Laat Ado maar lekker terugkomen. Krijgen we fijn weer een fiks aantal risicowedstrijden.