hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien
___________________
I hate the global warming hoax
May-10-2002 09:03
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien
Ken heel die gast nie
___________________
HaRdStYleR
May-10-2002 09:49
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien
ja hij heeft hier int noorden op wel wat feestjes gestaan, oa Massive en hij organiseert geloof ik Civilization
May-10-2002 19:45
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
gaat er nog iemand heen (aphex? totalwoot? wtb?)?
ik heb mijn kaartje al wel gekocht
May-21-2002 19:30
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien
Hey hoer , leeftijd maakt geen flikker uit, jij bent nog een broekie, ..duzzz wordt eerst maar 18 voordat je je scheur open trekt, kapsonuslijer
___________________
Allemaal gelul!!
May-22-2002 09:46
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien
hij was trouwens 1 van de eerste housedj's in het noorden, in het begin was ie door de meeste discotheken uitgekostst, vanwege zijn stijl. maar na een paar jaar groeide de scene wel en werd hij steeds vaker gevraagd