|
Inbreker....
Vaag man, vannacht hebben we hier een insluiper over de vloer gehad.
Die vent is gewoon een kamer binnengelopen (op de foto: de gele!) waar nog iemand in sliep! Mijn huisgenote had de deur niet op slot gedaan.

Schijnt dat hij vanaf de achterkant (linkerkant) gewoon alle deuren is gaan voelen of ze open of dicht waren. Zij had de deur dus niet op slot, en die vent is naar binnen gelopen.
Het was om 01:50 uur, begint ze ineens te gillen, dus ik en een andere huisgenoot worden wakker. Stappen we beiden in onze ondervlok naar buiten (ik vanuit de groene deur op de foto) en lopen richting die kamer. Ik was er net iets later dan die huisgenoot van me, die stond al met die neger en mijn huisgenoot op de kamer, komtie net naar buiten stormen!
Hij liep mijn omver en stormde ervandoor. Ik liep er nog achteraan in mijn ondervlok op mijn blote poten, maar was te geschrokken om verder iets te doen eigenlijk. Die vent die flikkerde nog bijna van de trap.
Het schijnt dus dattie mijn huisgenote eerst nog naar de keel heeft gegrepen en tegen de muur aan heeft gegooid, terwijl hij zo weg kon komen eigenlijk. Wel creepy... wie weet wat er fucking gebeurt was als die huisgenoot en ik er niet waren geweest.
Het was een of andere neger...veel heb ik neit kunnen zien. De politie was er later ook nog met 3 man, en vanochtend kwamen er weer 2. Vannacht hadden ze nog iemand aangehouden, en we moesten mee om te identificeren, maar het was um niet.
Wat ook raar was, was dat 3 minuten nadat die vent dus weggelopen was (via de rechterkant van de flat de trap af, zie foto), er aan de linkerkant van de flat, op het dak, ineens weer een negers stond. We dachten dat het dezelfde was, en liepen erop af, en toen rende die was. Blijkbaar was het een andere... Bij bekenden van ons die 3 flats verderop wonen was 10 minuten later dan bij ons ook aan de deuren gerommeld.
Er wordt hier gvd laatste tijd veel gejat. Allemaal buitenlanders, buitenlandse types, waarschijnlijk van het AZC hier in de buurt, zegt de politie..
Je schrikt er toch behoorlijk van.....
Greetz,
SnuggLe