Ha en underbar dag!!
antar att han fyller år? grattis grattis
___________________ man with no sig
Ja må han leeeeeva la lal lalalala!!! Grattis!
Tackar så mkt Bara ett år kvar till party
___________________
Happy happy Mind......Ha en bra dag....
grattis eller
___________________ Daniel
Grattis!
melodi: happy birthday to you (USAs motsvarighet till ja må han leva) "happy birthday to you, you belong to a zoo you smell like a monkey, and you act like one to"! Grattis! och hur många år är förbi nu, mind?
fan va sköj...grattis mind! trance skulle tippa på att han blir sjutton (läs i minds post igen så förstår du)
GRATTIS KENNY aka MINDSHOOTER Nej nej inte bara ett år kvar till fest, du ska med till Hyperstate i höst ju Hoppas du får en hel skön dag och två vinyl spelare... Du kan ju alltid drömma eller...?
___________________ www.Steveheden.se
Grattizz mindshooter.... ha en najzig da... //Nezia
Bättre sent än aldrig...HURRA!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA