If I am the storm, if I am the wonder..
Will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?
Jul-22-2008 09:35
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Unique2701
@ Freezel: thnx, ga jij eigenlijk?
Nope, geen zin en line up niet echt bijzonder apart van 2/3 namen.
Jul-22-2008 10:06
Ouwe Dwaas
Trance Is A Religion
Registered: Oct 2004
ik had ff moeite in de stemming te komen (lag meer aan mezelf dan aan het feest). pas vanaf Menno kwam ik eindelijk los en heb vanaf dat moment genoten genoten genoten.
Wat werden er heeeerlijke sets gedraaid.
DJ vd dag was voor Nitrous Oxide.
De sfeer was om van te smullen, enige minpunt: het geluid werd constant lager gezet door wss de eigenaar van Bloomingdale
Waardoor je vaak had dat bepaalde tracks gewoon niet knalde.
2 hour show, starts at 20:00 EST / 02:00 CET / 01:00 GMT
Every 1st & 3rd Wednesday of the month: on http://www.lazerfm.com
2 hour show, starts at 11:00 EST / 17:00 CET / 16:00 GMT
Jul-27-2008 23:32
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Prima feest! Weer zat ook goed mee (op die paar druppels na dan).
De sets van Kimi, Leon ("Bo-li-eeer" ) en Gaz waren subliem, daarna hakte onverwacht al een kater van de slobber wijn erin en zijn we buiten gaan chillen op de bank.
Inmiddels ook al wat sets her en der gevonden, alleen die van Jonas en deels Kimi ontbreken helaasch. Blijkt dat Densfoundesjon pas laat is gestart met het broodkasten van 't event
Leuk om weer veel bekenden te hebben gezien/gesproken. Als vanouds weer de reunie van het jaar
Ei wel gemist, de Sjaak Afhaak met "Heb je de weersverwachting gezien, reken maar niet op mij" Kheb nog rode schouders van de felle zon zeg
Pluspunten:
- Geen oordoppen nodig gehad omdat het geluid imo wel goed was. Bij Luminosity was ik de dag erna namelijk nog doof in tegenstelling tot dit fuifje
- Goede sfeer
- Lockers
Minpunt:
- Gedwongen/rigide karakter van de organisatie/uitbater zoals: Beslissing moeten nemen wel/niet BBQ'en bij entree en het binnen=binnen beleid