Het waren weer 2 dwaze weken op het Party Island! Super vakantie gehad! Gelukkig was het niet TE druk op het eiland toen wij er zaten... Geen overvolle clubs dus, wat de sfeer ten goede kwam. Alleen de laatste keer bij Cream (Amnesia) met Tiesto en Paul van Dyk was het heel erg druk. De 2 top-sets maakten echter alles goed!
Hoogtepunten waren toch wel Paul Oakenfold @ Pacha, Sasha @ Space en Tiesto @ Amnesia (2 keer).
Net 4 kaarten gewonnen voor Mysteryland, dus wie weet tot zaterdag!
Greetz,
Sido & Sander
Aug-15-2002 19:01
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
zo gave foto's zeg! ik ben jaloers al ik ze zie!
ik zag ook een foto van Max Graham erbij zitten.... hoe draaide hij?
Tof ook dat jullie naar Mysteryland gaan! wie weet komen we elkaar daar weer tegen!
mooie foto's mannen! ik hoop dat t volgend jaar als ik naar Ibiza ga net zo wordt...
Aug-16-2002 10:30
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
mooie fotos hoor, erg vet. hoop dat ik er nog een keer op vakantie kan gaan
Aug-16-2002 11:00
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
zo gave foto's zeg! ik ben jaloers al ik ze zie!
zoals altijd!! En ME is ook very very jaloers
Dit jaar weer een vakantie gehad aan de Costa Brava.. en jezus wat is en blijft dat ene puberale party place.. wel leuk (maar te onvolwassen)... maar de ultieme plek om een echt hoogstaande feest (trance) vakantie te houden is volgens mij Ibiza!
kunnen jullie ff wat info geven over de gemiddelde prijzen daar enzo.. ik hoorde dat entree meestal rond de 50 Euro lag??? Want ben zeker wel van plan om eens zoon vakantie te vieren zoals ik het eigenlijk echt wil.. vette quality trance feesten bezoeken duszz!
Greetzz
Aug-16-2002 12:12
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Partyhardy -> Max Graham draaide die nacht op een feest met ook Dave Seaman en Hernan Cattaneo. Max draaide als eerste en draaide een soort van funky Progressive house/trance. Lekker opwarmertje!
Tijs08 -> Prijzen voor de clubs liggen ongeveer tussen 20 en 50 Euro. Minder duur dan vorig jaar trouwens. De Space en Pacha zijn het duurste, maar de meeste clubs kosten ongeveer 25 a 35 Euro. Drankjes zijn wel heel duur..... Water(250 ml)/fris(glas)/bier(330 ml) van 6 tot 10 Euro en mixjes kosten 10 a 20 Euro. Toppunt was de prijs voor een Vodka/RedBull in de Pacha.............. 30 EURO!!!!!!
Is er nog een meeting georganiseerd voor Mysteryland? Wij willen in ieder geval de sets zien van Dave Seaman, Scott Bond, Matt Hardwick (aanrader!), Ashley Casselle en Remy!
Greetz.
S&S
Aug-16-2002 12:44
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
zekerz mooie foto's
als ik het geld heb moet ik daar ook maar eens op vakantie gaan.
Moet je veel geld voor hebben als je die prijzen van het drinken ziet!
Aug-16-2002 13:29
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Tijs08 -> Prijzen voor de clubs liggen ongeveer tussen 20 en 50 Euro. Minder duur dan vorig jaar trouwens. De Space en Pacha zijn het duurste, maar de meeste clubs kosten ongeveer 25 a 35 Euro. Drankjes zijn wel heel duur..... Water(250 ml)/fris(glas)/bier(330 ml) van 6 tot 10 Euro en mixjes kosten 10 a 20 Euro. Toppunt was de prijs voor een Vodka/RedBull in de Pacha.............. 30 EURO!!!!!!
Is er nog een meeting georganiseerd voor Mysteryland? Wij willen in ieder geval de sets zien van Dave Seaman, Scott Bond, Matt Hardwick (aanrader!), Ashley Casselle en Remy!
WOW
Als je dan zat wil worden van de wodka-red bull mag je wel milionair zijn...
Zijn wel vette foto's zeg, jullie hebben wel zeer vette Dj's bekeken daaro! Zijn wel wat andere foto's dan mijn vakantie -> www.Mood43.tk
De meeting op Mysteryland is om 15:00 uur bij de EHBO tent, zie ook de Mysteryland thread!! CU there!!
Aug-16-2002 16:55
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
vette fotos he!
volgend jaar misschien ook wel naar ibiza...als ze de prijzen wat naar benee doen:s tering wat is dat achterlijk duur zeg hehehe.. voor zn vakantie moet ik 2 jaar sparen denk ik