Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal ).
Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal ).
[lurk mode]
Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken.
Originally posted by djcresto
Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken.
Daar zal het niet aan mankeren: we hebben ons eigen intern reglement opgesteld (gele kaart = bakske bier trakteren, buitenkant pikee -de ploegnaam- trappen = fleske jevever trakteren, ...), dus qua alcoholconsumptie moeten we voor niemand onderdoen.
Ik zal zo snel mogelijk laten weten of we paraat gaan zijn.
Oct-26-2008 19:19
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal
Oct-27-2008 19:32
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by TOR
keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen)
LOL =)
ik weet nog wel dat ge vrij goed keepte in die match!
eventueel wil ik ook wel meedoen ja
Oct-27-2008 20:09
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by TOR
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal