Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - David Guetta in Concert @ Bruxelles - 27/12/2008
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005
BE - David Guetta in Concert @ Bruxelles - 27/12/2008

David Guetta, In Concert
Tour & Taxis
Bruxelles
Tickets: € 40 (excl adm fee)
VIP Tickets: 320 € (pour 4 personnes)
Loges: [email protected]

Comme vous l'avez constaté c'est id&t qui organise

Le but du thread n'est pas de polémiquer une n+1-ème fois sur le père guetta, mais plus pour faire passer l'info

Old Post Oct-01-2008 19:17  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

Ouais les thread dédiés à un soirée c'est quand c'est susceptible d'intéresser du monde sinon vaut mieux juste passer l'info dans le thread des soirées en france et en europe

Et pis l'info est bien passé dans le thread des rumeurs

Old Post Oct-01-2008 19:19  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

oui... ça va forcément lancer une polémique un thread comme ça

fin why not hein si y en a qui y vont...

Old Post Oct-01-2008 19:23 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quel naze ce gayta.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-01-2008 19:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Pour une fois qu'un blackout bruxellois aurai du sens...

Je pense que c'est le genre de soirée dont il vaut mieux ne pas avoir de souvenirs

Old Post Oct-01-2008 19:29  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

je constate là dedans le rapprochement, un peu plus, de guetta et id&t surtout côté belge où il jouit d'une sacrée réputation

sur le coup j'ai été un peu surpris mais après c'est clair que ça n'est pas le débat de l'année

Old Post Oct-01-2008 19:29  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by greg69
je constate là dedans le rapprochement, un peu plus, de guetta et id&t surtout côté belge où il jouit d'une sacrée réputation

Ils ont peut être déjà les résultats du top 100 dj mag

Old Post Oct-01-2008 19:36  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by greg69

sur le coup j'ai été un peu surpris mais après c'est clair que ça n'est pas le débat de l'année

Il mixe au HMH aussi bientot.

Je crois que ca popularité continue de monter dans ces pays.

Il va arriver au sommet je pense.

On le voit partout dans les gros festivals dans toute l'Europe.

Je le vois bien prendre la relève derrière les grands !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-01-2008 19:38  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Mouais je sais pas ce que ça peut donner... déjà une fin de soirée Guetta quand il mixe 3h c'est quand même pas très du 140bpmm alors 6 à 7h de mix... y a de quoi bien se faire chier

Et puis faut aimer son style de mix... très peu pour moi.

Je pense qu'on a déjà tout dit sur lui donc pas besoin de rajouter encore une couche dans ce thread

Old Post Oct-01-2008 19:47  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by BlackHole
Mouais je sais pas ce que ça peut donner... déjà une fin de soirée Guetta quand il mixe 3h c'est quand même pas très du 140bpmm alors 6 à 7h de mix... y a de quoi bien se faire chier

Et puis faut aimer son style de mix... très peu pour moi.

Je pense qu'on a déjà tout dit sur lui donc pas besoin de rajouter encore une couche dans ce thread

ah j'croyais que ct ce que tu faisais avant ta dernière phrase lol

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-01-2008 20:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

Mouais bof, encore un qui copie le concept de Tiësto...

Au fait vous savez pas si y'a un Tom Pluton In Concert de programmé cette année ?

Là il doit faire cuire toutes les saucisses avant le jour J aux dernières nouvelles...

Pourquoi de notre côté on lancerait pas un Mprei Only ? Vu que sur Paris, les soirées s'annulent les unes après les autres...

Old Post Oct-01-2008 20:16  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by dansal62
Pourquoi de notre côté on lancerait pas un Mprei Only ? Vu que sur Paris, les soirées s'annulent les unes après les autres...

B4 Hed Kandi ca

Old Post Oct-01-2008 20:20  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - David Guetta in Concert @ Bruxelles - 27/12/2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone recognize this vocal from deep dish track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMilk Inc feat. DJ Wout - Saxy Motion [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:18.

Forum Rules: