Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto @ SportPaleis Antwerp 19-09-2008
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xiu
tranceaddict

Registered: Oct 2007
Tiësto @ SportPaleis Antwerp 19-09-2008

C'est officiel depuis la Sensation en Belgique, l'info ayant été relayée par ID-T par le biais de leurs ID-T Packs.

Tiësto sera au sportpaleis le 19 septembre 2008 dans le cadre, apparement, de sa "tournée" ISOS...

Plus d'informations à venir.

Old Post Apr-28-2008 18:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Xiu Click here to Send Xiu a Private Message Add Xiu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

In Search of Sunrise 6 ONTWERP

Old Post Apr-28-2008 18:05  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Il a pas un peu grossi le père Tiesto?

Bon quoi qu'il en soit, il y a des chances que j'y aille à ce petit event pas loin de chez moi

Old Post Apr-28-2008 18:07 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

En vlà une bonne nouvelle, en espérant que ça finisse pas au Noxx s't'histoire

Old Post Apr-28-2008 19:02  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Ouais un vendredi quoi
Pas grave je ferai la release party officielle à l'HMH au moins là-bas y'a une vraie ambiance!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-28-2008 20:52  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sonia82
tranceaddict

Registered: Dec 2007

quote:
Originally posted by anne348
Il a pas un peu grossi le père Tiesto?

un petit peu,je trouve aussi!
cette soirée m'intéresse
j'irai si je ne bosse pas!

19/05/07 Tiesto "elements of life"@Hasselt (Belgique)
19/10/07 ADE:Armada night @ Melkweg,Amsterdam (NL)
19/04/08:Armin Only @ Jaarbeurs Utrecht (NL)
16/05/08:ATB Queen Paris (FR)

Old Post Apr-29-2008 11:35  France
Click Here to See the Profile for Sonia82 Click here to Send Sonia82 a Private Message Visit Sonia82's homepage! Add Sonia82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

ah ben tiens, en cherchant le thread sur les filles à poil, je suis tombé sur celui là (ne me demandez pas pourquoi ).

Je voulais le faire remonter justement car les billets sont en vente à la fnac d'après ce que j'ai lu. Qui qui vient?

Old Post Jun-18-2008 20:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Faut voir, y a la techno parade le 20 sur paris mais bon, faire les deux c'est gérable !

Dépendra du prix du billet / qui y va / comment toussa toussa

Old Post Jun-18-2008 20:48  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
Faut voir, y a la techno parade le 20 sur paris mais bon, faire les deux c'est gérable !

Dépendra du prix du billet / qui y va / comment toussa toussa

Laisse tomber, c'est nul la techno parade, que des tektonik

Old Post Jun-18-2008 20:50 
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Je serai de la partie

PS: Mais c'est quoi cette photo toute pourrie du père Tiesto ? C'est clair qu'il est pas top là dessus

Run baby run !

Old Post Jun-18-2008 20:51 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by anne348
Laisse tomber, c'est nul la techno parade, que des tektonik

Même pas vrai

Old Post Jun-18-2008 20:52  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Billets en vente à la fnac 43.25€ (c'est cher ou c'est moi ?)

( d'ailleurs, j'ai vu qu'il restait des places VIP pr L'truc aux Guetta, et des pass 3 jours pour la Nature One à .... 43.20 ou 52€ .. )

Pr ma part, ca sera faisable, surtout en co-voiturage (moins cher). C'est pas que j'suis radine mais si tout s'passe bien j'irai à un event au Danemark le We d'avant alors bon

Old Post Jun-18-2008 21:52  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto @ SportPaleis Antwerp 19-09-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother One ID from Digweeds playlist [2005] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVenerdi - "Another Paradise" (Megamind Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:32.

Forum Rules: