|
Tis idd errug mager in Utrecht vind ik. Een goede club ofzo is er niet. WvS is mij vaak weer iets te groovy met Eric De Man, en de Dansfabriek weer iets te popi met hun Boozywoozy geluidjes. Af en toe hebben ze daar idd wel een Johan Gielen/Mark Van Dale/Klubbheads ofzo, maar dat is voor mij ook geen publiekstrekker.
Meeste studenten etc gaan toch op donderdag uit (ik ook) en in het weekend vaak naar terug naar ouders om daar uit te gaan ofzo. Maar op donderdag kan ik me zo 1,2,3 geen tent bedenken waar ik trance/progressive kan horen. Dansfabriek is helemaal leeg donderdags met boozywoozymuziek, Beurs is daarentegen stampvol met skihut muziek en Tivoli is een beetje alto/D&B. Vaak kom ik dan toch daar terecht, omdat er de meeste bekenden zijn.
Schijnbaar hebben studenten geen zin om wekelijks trance ofzo aan te horen (want het zal vast wel eens ergens geprobeerd zijn). Maar wie weet als je wekelijks een "bekende" DJ programmeert dat het dan wel haalbaar is. Op zich zijn d'r genoeg studenten om tenmiste een zo'n toko draaiende te houden lijkt mij. Maar ja... 
|