|
Pas op--> grof. En bevooroordelingen over huidskleuren. als je hier niet van houdt. lees dit dan niet.
Het is geel en je kan er op stampen --> een kuikentje
Komt een nederlander bij het gemeentehuis om zijn pas geboren zoon te laten inschrijven. Hij vult alles, naam, geboren te, tijd, gewicht, je kent het wel. Bij het afrekenen moet de nederlander 40 piek betalen. Daarna komt er een turk die ook zijn pas geboren kind wil aangeven, zegt de ambtenaar. dan moet je bij de politie zijn. Nee zegt de turk.. inschrijven. Oh oke dan maar. dus hij vult ook alles in, gewicht , tijd ect.. je kent het wel. De turk krijgt een rekening van 250,00. Vraagt de turk waarom ik meer betaal dan die bleek scheet? zegt de ambtenaar: 40 piek adminstratie kosten en 210 piek verwijderingsbijdrage
Wat moet je doen als een Ethiopier is uitgegaan? opnieuw aansteken.
het is 4 meter lang en stinkt naar pis--> polonaise in bejaardentehuis.
Goed voor sms'jes:
Geen zon, geen zee, geen strand maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.
Bel nu 0900-KKK en win een week kruizen branden en neger slepen in ameriKKKA
Heel zachtjes kom je s'nachts naar me toe, en betast al mijn naakte delen totdat je de plek hebt gevonden en begint te zuigen. Je vind het heerlijk. KUT MUG!!
er is, hete seks, snelle sex, knuffel sex, safe sex, groep sexs, plas sex, telefoon sex en voor mensen met jou uiterlijk, geen sex.