Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto till sverige 20-21-22 november
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003
Tiesto till sverige 20-21-22 november

Som topic lyder...

Stockholm & Göteborg är klara.... vilket kan det 3:e vara?

Är det slagt så är man givetvis där

Men först är det Sensation för min del

Old Post Sep-13-2008 11:26  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

the lab, stureplan

Old Post Sep-13-2008 23:01  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

HAHAHAAHAHA seriöst? sämre ställe får man leta efter

Var där i somras och gick efter en timme fyfan alltså
tom uteställena här i min håla är bättre

Björksäter är iofs 4:e bästa nattklubben i sverige

lite info för er som inte vet ngt om The Lab...

"140:- i dörren, ett skämt. Beställde en drink varpå bartendern ifrågasatte mitt val och tyckte den drinken var "sååå omordern", ja så omodern att han faktiskt vägrade blanda den. Istället fick jag någon sliskig drink med alldeles för mycket socker i. När jag sen gick på damernas, hann jag inte mer än sätta mig förän någon bankade och sparkade på dörren. Jag går ut och ser att det är en av de anställda där som tyckte det var helroligt att störa toalettgästerna. Riktigt uselt ställe!"

"Rätt var det är så knackar vakten en på axeln och tycker att man skall gå därifrån för att man är för full. Snopet är det när man precis har kommit dit och betalat 140 kr i inträde och precis köpt en drink och bara hunnit ta en klunk av den???? Så den som går dit kan inte vara säker på att få stanna. Jag har varit där förut och sett folk tappa drinkar och ramla runt utan att bli utslängda. Har annars haft mycket roligt där och dansat till mycket bra musik men nu vågar jag inte gå dit igen."

"var där en lördag, trångt men jättebra partymusik, synd att det är så litet bara."

"tråkigt bemötande. När man har ätit en god middag o vill gå ut för att ta en drink... Det är fullt överallt, så det blir en sväng på = The Lab = Entré värden ifrågasätter hur mycket man har druckit, måste säga att jag är väldigt nykter. Går in på stället o får vänta 5 min för att få service. toapappret e slut på damernas fast kvällen inte ens har kommit igång. Trist!"

Old Post Sep-14-2008 00:42  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

haha, nej. skojar bara.

jag håller med dig helt. jag hatar skitstället och resten av stureplan. det är precis som du säger, att folk blir utkastade för ingenting. litet och trångt är det också, och asdyrt. majoriteten av de jag känner som bor i stockholm har blivit utkastade på dessa ställen för nästan ingenting.

Old Post Sep-14-2008 06:57  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Anledningen till att de kastar ut folk, kan jag tänka mig, är för att få större omsättning på gäster. Alla ställen har ju en gräns på hur mycket folk de får ta in - är det knökafullt och 100 pers står i kö utanför så händer det nog att de försöka leta upp en massa oskyldiga själar som de kan tvinga ut för att få in mer pengar i entrekasan osv. 100 extra betalande gånger 140 = 14000. Det betalar nog lönerna den kvällen. Dessutom är det ju ingen hemlighet att så gott som alla köper en drink omedelbart efter att de kommer in, vilket är ännu mer säkra pengar. Det borde också förklara varför de kastar ut folk som är nyktra och inte dricker.

Nu spekulerar jag bara och vet jag förstås inte om det verkligen är så det är - men Stureplan är ju rena rama vilda västern, inte minst för krögarna, så varför inte?

www.laszlo.se

Old Post Sep-14-2008 12:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Ja man ska inte glömma att de faktiskt har rätt att avvisa precis vem som helst på vilka grunder som helst (så länge de är inom lagens gränser iaf, dvs. inget hets mot folkgrupp eller annan diskriminering).

De e klart att dom tar chansen som lasseman säger och kastar ut folk som inte dricker då dessa helt enkelt inte lönar sig att ha inne på stället.

Tråkigt men sant allt för ofta

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-19-2008 06:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

münchenbryggeriet, 21 nov.. vettefan om man ska på det. känns som att tiesto är bland det fånigare man kan se.. pampiga intron > adagio for strings > lethal industry, en massa black hole, nån urtjatad "electro house"-låt, blask-"minimal" och nån värdelös mc och en massa folk som skrålar TI-HES-TOHH i kör :\

lär väl säkert kosta 400:- också

Old Post Oct-20-2008 08:13  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
münchenbryggeriet, 21 nov.. vettefan om man ska på det. känns som att tiesto är bland det fånigare man kan se.. pampiga intron > adagio for strings > lethal industry, en massa black hole, nån urtjatad "electro house"-låt, blask-"minimal" och nån värdelös mc och en massa folk som skrålar TI-HES-TOHH i kör :\

lär väl säkert kosta 400:- också

Bättre du lägger pengarna på Pascal Feos den 26:e

www.laszlo.se

Old Post Oct-20-2008 08:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Bättre du lägger pengarna på Pascal Feos den 26:e

Är jäkligt sugen på Pascal Feos, men passar jäkligt dåligt i kalendern

Old Post Oct-20-2008 15:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto till sverige 20-21-22 november
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksecond one... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYork - The Awakening (Quake Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:09.

Forum Rules: