Ik kan wel een discussie aangaan maar dat verrek ik.
Genoeg andere forums waar je wel mag praten.
Ik snap in ene weer waarom hier zowat geen hond meer komt.
Succes met zijn alle!
Mazzol!!!!
Jun-01-2002 12:54
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Jammer hoor. Ben het op zich wel met mido eens. Tis toch raar dat thread die toch nog over muziek gaan geclosed worden, maar threads als "op je hoeveelste ben je ontmaagd" kunnen gewoon. Trek dan 1 lijn en sluit alle threads die niet over trance (en aanverwante muzieksoorten als hardtrance/hardhouse etc.) gaan....
[edit mode]
Die thread van Boozy Woozy had ik nog niet eens gezien....waarom kan die wel, en madhouse niet?????????.....
[/edit mode]
Jun-01-2002 13:12
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Tall21
Jammer hoor. Ben het op zich wel met mido eens. Tis toch raar dat thread die toch nog over muziek gaan geclosed worden, maar threads als "op je hoeveelste ben je ontmaagd" kunnen gewoon. Trek dan 1 lijn en sluit alle threads die niet over trance (en aanverwante muzieksoorten als hardtrance/hardhouse etc.) gaan....
[edit mode]
Die thread van Boozy Woozy had ik nog niet eens gezien....waarom kan die wel, en madhouse niet?????????.....
[/edit mode]
Als we nou om elk nummer uit de top40 een thread gaan maken dan wordt het een beetje de top40 forum.......je kan die commerciele nummers in 1 thread bespreken, dus alles in die bozzy floezie thread, zo simpel is dat.
iedreen geeft 1 maal zijn mening en dan is het weer een afgestorven thread.als je het nou in 1 thread houd is er niets aan de hand en blijft een thread lopen.
Een het sluiten van threads die niet over trance gaan: dikke bullshit man! denk na......wil je het ghelemaal leeg hebben? dom zeg....hebben we al 1000 keer over gehad.......(speciaal voor petrus: )
Mido kom terug! HOER, NAAST, APPORT, HIERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Jun-01-2002 13:20
Tall21
Senior tranceaddict
Ja ik snap wel waarom we niet om elk kut top40 nummer een nieuwe thread kunnen openen, maar als je threads gaat sluiten omdat ze niet over trance gaan, trek dan 1 lijn en sluit allen niet-trance threads. Mijn punt is een beetje dat je niet weet wat wel en niet teogestaan kan worden...Als je op zo'n manier sommige mensen wel toestaat te posten en anderen niet dan kan ik me voorstellen dat er op een gegeven moment mensen weggaan... En dat zou toch heel erg zonde zijn!!
Jun-01-2002 13:24
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
het gaat er hier om dat de thread over boozywoozy al bezig was, en daarin werd al (voor de zoveelste keer) afgegeven op de commerciele tmf muziek en in die thread werd ook al de nieuwe mad'house besproken
daarom issie geclosed
(toch? )
Jun-01-2002 13:46
Tall21
Senior tranceaddict
Ja ok, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar merge dan die "fra 0-1 sen" thread ook ff in die wk poule thread dan...Zelfde als met die thread van mido. Verplaats die dan gewoon ipv meteen te closen...
Jun-01-2002 13:58
LowRider
Supreme tranceaddict
ja das waar
maareh moet eiglijks ff een (sticky?) wk thread komen want zo komt er voor elke opvallende wedstrijd een nieuwe thread... of zie ik dat nou verkeerd?
kbdoel, voor duitsland - saoudi arabie is er nou ook al weer 1
Jun-01-2002 14:02
New Wave
quote:
Originally posted by LowRider
ja das waar
maareh moet eiglijks ff een (sticky?) wk thread komen want zo komt er voor elke opvallende wedstrijd een nieuwe thread... of zie ik dat nou verkeerd?
kbdoel, voor duitsland - saoudi arabie is er nou ook al weer 1
Weet je, als je vind dat ergens een sticky over gemaakt kan worden , dan mag je dat ook vragen aan de mods..nu heb ik het gedaan.
(in de saudie - moffen thread)
Jun-01-2002 14:22
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Als er nou gewoon een thread *Commerciele Meuk* gemaakt wordt,ist toch klaar of zit ik fout
Jun-01-2002 14:45
LowRider
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by New Wave
Weet je, als je vind dat ergens een sticky over gemaakt kan worden , dan mag je dat ook vragen aan de mods..nu heb ik het gedaan.
(in de saudie - moffen thread)
ja dat bedoelde ik hier dus ook mee te zeggen... was hint voor mods, maar bedoelde dan nieuwe thread 'wk 2002' maar zoals je het nu hebt gedaan is ook best.
Jun-01-2002 15:14
SnuggLe
drs. Betweter
Wat is er allemaal gaande en over thread hebben jullie het?
Ben ik weer een dag weg, loopt alles in de soep
Greetz,
SnuggLe
Jun-01-2002 19:47
New Wave
WE NEED YOU ASSHOLE!
Maak effe van een wk thread een sticky......dan kunnen daar discussies plaatsvinden over de wedstrijden.....na het WK kan hij denk ik wel gedeleted worden.
you weet what i'm zeg?