khoorde de plaat net op TMF.. precies utzelfde als die andere kutplaat van hem
May-30-2002 14:43
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
wat denk je van die andere kutplaat die erna kwam... sugar babe ofzoiets met freak like me? Stelletje vuile jatters... kunnen ze tegenwoordig nou echt alleen maar hitjes van vroeger remixen? Kunnen ze niet zelf met iets nieuw komen?
May-30-2002 15:00
Subsonik
Bad Mother ******
Ik dacht dat het na party affair niet meer triester kon , maar het isze toch weer gelukt (Y) BRAVO JONGENS VAN DE KLUBBHEADS , ODE AAN BOOZYWOOZY
hier kannik me de volgende maanden weer aan gaan ergeren
May-30-2002 15:12
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
dit nummer leek wel heel veel op party affair, en die clip ook
Ze hebben het gabber piet status bereikt
May-30-2002 15:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Eye-Riz
wat denk je van die andere kutplaat die erna kwam... sugar babe ofzoiets met freak like me? Stelletje vuile jatters... kunnen ze tegenwoordig nou echt alleen maar hitjes van vroeger remixen? Kunnen ze niet zelf met iets nieuw komen?
kijk jij tmf?
May-30-2002 16:02
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
WTF, tis tog gen trance? ik ga me ook niet dood ergeren aan britney spears.
ghaggagaagagahahaha
boesiewoesie is gewoon een Commerciele Dance Producer
May-30-2002 18:16
Subsonik
Bad Mother ******
Originally posted by DJ_Siesta
WTF, tis tog gen trance? ik ga me ook niet dood ergeren aan britney spears.
ghaggagaagagahahaha
boesiewoesie is gewoon een Commerciele Dance Producer
maar door die tmf kinders denken dat het trance is...dat is eigelijk waar ik me aan erger
May-30-2002 18:23
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
ach joh, die gaanm echt niet denken dat dat trance is
en ja, ik heb ook drie minuten TMF gekeken (da's dan meteen mijn gemiddelde per twee jaar ofzo?)
May-30-2002 18:49
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Ik zag vandaag deze clip en dacht gelijk laten we maar eens een thread beginnen over de klubheads/boozywoozy. Is mantisnl me voor
Elk nummer en/of mix van de klubheads/boozywoozy is hetzelfde en maar hits scooren . Zo zie je maar weer hoe treurig een hoop mensen zijn. Smaken verschillen gelukkig, maar als je elke keer dezelfde plaat koopt, maar dan met een andere naam, dan ben je gewoon dom.
Heb de hele dag 538 aanstaan op me werk en daar hoor de "nieuwe plaat" van Madhouse voorbij komen. Een rip-off van Holiday van Madonna met weer de House of Godtune ondergezet en er zit nog een andere sample van een clubplaat in (naam ben ik ff kwijt). Conclusie ze verneuken op deze manier 3 nummer in één klap. Let op dat het op nummer één van de top40 komt. Er lopen in deze wereld een hoop zielige figuren rond, die dit soort shit koopt.
Maar wat hebben wij van Mad'house en de Klubheads geleerd. We nemen een paar oude nummers, we verneuken ze door deze nummers in elkaar te mixen en voila we hebben een hit en ze zijn voorlopig binnen qua geld. Slimmer je geld verdienen in de muziekbizz kan haast niet.
Dit nummer is echt wel triest. Die Party Affair was nog wel geinig, weer eens iets vernieuwends
Maar dit is echt een brak nummer.
En iedereen gaat dit dan trance noemen.
Een kameraad van mij dacht ook altijd dat ik al die trancetreop uit de top40 goed vond. Hij kent alleen die "trance".
Heb ik hem laatst eens een setje van Dana laten horen, gast helemaal verslaafd aan Dana gelijk
Maar naar feesten gaan wil ie nog niet, maar ik moet hem wel eens mee zien te krijgen
May-30-2002 19:28
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by MaGiK54
en er zit nog een andere sample van een clubplaat in (naam ben ik ff kwijt).
Stardust - Music Sounds Better With You
(met dat jochie die een vliegtuig heeft)
May-30-2002 19:42
New Wave
We are all a number......
WOW DIKKE FETTE PLAAT MAN!!!!!ECHT MEGA BRUUT!
Ik vind hem echt goed, jullie kunnen wel zeuren maar dit is gewoon echt kunst!!!!