 |
|
|
|
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
eerst even vermelden dat die hele eindejaarsfeesten mij grotendeels gestolen kunnen worden, voor mij zijn dat dagen zoals een ander. Ik ga in die periode dan ook zoveel mogelijk gewoon werken (oa ook omwille van het makkelijke verkeer naar Brussel in die periode). Enige vrije dagen die ik heb zijn de 25ste en de 1ste en nog één op te nemen verlofdag (zoniet verlies ik die). Ik ga het in die periode dan ook vrij rustig houden gezien de weinige verlofdagen.
T is voor mij van de eindejaarsperiode 2004-2005 geleden dat ik nieuwjaar nog gevierd heb, maar dit jaar gaat het er WEL nog eens van komen . T zal een rustig avondje worden waarschijnlijk, samen met vrienden gewoon wat eten (gourmet) bij iemand thuis. We zullen daar zeker tot na 24u blijven en ons bezighouden met gezelschapspelletjes, WII, playstation 3, filmpje ... (staat nog niet volledig vast), om dan later op de avond eventueel nog in Bocholt zelf op café te gaan (omstreeks 3 à 4u). Ik ben er nu eenmaal niet echt voor te vinden om extra veel geld uit te geven aan één of andere fuif of party die hoogstwaarschijnlijk toch gaat tegenvallen door een teveel aan volk, matige muziek en te dure prijzen.
Gewoon een rustig gezellig avondje voor mij dus 
|
|
Dec-15-2008 09:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
|
|
|
Dec-15-2008 12:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:19.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|