Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Carl Cox @ Queen [16/05/2009]
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Carl Cox @ Queen [16/05/2009]

Le plus connu des DJs déboule au Queen !
Immanquable

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-16-2009 06:53  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Super inspiration stan dis moi

Bon moi j'y serai pas, dommage... mais c'est vrai qu'en même temps au Queen bof quoi...

Old Post Apr-16-2009 06:59 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Le Queen invite du lourd en ce moment !
Un guest de la Unighted 2008 une fois par mois avant la prochaine édition ou quoi ?

Juin, ça và être Vath

Bon, des adeptes de la boite à sardine ?

Old Post Apr-16-2009 06:59  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

daniela est partante, moi moyen, j'aime toujours pas le couine

Old Post Apr-16-2009 07:06  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Arf arf j'avais oublié que je suis pas à Paris ce week-end! Bontempi ce sera pour une autre fois!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-16-2009 07:13  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
peckan
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

non mais c'est juste que le Queen c 'est jolie et mignon mais le REX reste la meilleur boite techno de la capitale sa aurais etais plus logique de le voir au REX. Ce qui est très drôle c'est que Carl disais je cite : je ne mixerais que au rex quand je serais a paris c'est la meilleur boite de paris , dans une interview sur trax mag , comme quoi y a que les cons qui change pas d'avis

Old Post Apr-16-2009 08:56  France
Click Here to See the Profile for peckan Click here to Send peckan a Private Message Visit peckan's homepage! Add peckan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Carl Cox, c'est cool! Un queen super blindé, ca l'est moins........

Old Post Apr-16-2009 08:56  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Vous avez qu'à tirer quelques coups de fusil dans la foule, ça vide bien les floors de Carl Cox

Old Post Apr-16-2009 09:07 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by JoeHell
Vous avez qu'à tirer quelques coups de fusil dans la foule, ça vide bien les floors de Carl Cox

pour répondre au début de polémique sur l'autre topic :

le rex a de quoi accueillir carl cox, il l'a déjà fait et à une époque où il était bien plus populaire que maintenant

et OUI le rex est plus approprié que le couine pour le recevoir

donc effectivement ça mérite discussion, ça veut pas forcément dire frustré de la vie ou jamais content de soulever un élément qui fait tâche dans ces 3 mots : carl cox @ couine (ceux qui n'ont pas trouvé lequel peuvent m'envoyer un pm )

Old Post Apr-16-2009 09:12  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

sans moi, j'suis vaccinée du queen mode sardine ET (surtout) des renards uber relou de c'te boite pour un bout de temps là, faudra vraiment un DJ dont j'suis uber fan pr me motiver. Et c'est pas l'cas.

Old Post Apr-16-2009 09:36  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by anne348
Super inspiration stan dis moi

je vais à l'essentiel

bon bé si personne y va alors... lol

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-16-2009 09:44  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Ca m'aurai intéressé mais c'est le soir de Richie Hawtin @ Inox donc pas moyen que je rate ça, dommage.

Apres le débat Queen/Rex c'est clair que la populace et l'état d'esprit est mieux au Rex mais d'apres moi le mec qui aime vraiment la Techno et qui donc a plus ou moins été bercé et influencé par Cox il fait l'effort de changer de cremerie.

Perso y'a quelques djs tu me dit qu'ils sont bookés dans la cave d'un vendeur de fruits et legumes je me deplace quand meme

Old Post Apr-16-2009 10:10  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Carl Cox @ Queen [16/05/2009]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackone last one for now... another good one though [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFlutlicht - The Fall (Dumonde Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:29.

Forum Rules: