måste ju hålla med om att han inte är direkt begåvad... när dom till och med efter matchen "berömde" han för att inte gjort några dumheter... vilken sportsman...
enda raka o göra narr av han...
Jun-09-2002 22:40
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
göra narr av en boxare som varit en av de största inom sin sport någonsin. och som fick 300 miljoner kronor för gårdagens match?
det är ingen jag gärna gör narr av som de där bilderna.
Han verkar inte ha en frisk hjärn cell och är itne ödmjuk på ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...
..som var en hustrumisshandlare och dessutom slog ner sin far, men sånt nämns inte idag.
Det verkar som om boxare måste vara rena psykfall för att lyckas bli riktigt stora.
Jun-10-2002 14:28
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by RebeL9
göra narr av en boxare som varit en av de största inom sin sport någonsin. och som fick 300 miljoner kronor för gårdagens match?
det är ingen jag gärna gör narr av som de där bilderna.
faktum kvarstår ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, våltagit flertalet kvinnor etc etc ... en sån kille får inte min respekt iaf...
Jun-10-2002 15:33
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by reveal
faktum kvarstår ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, våltagit flertalet kvinnor etc etc ... en sån kille får inte min respekt iaf...
instämmer till 100% sen e bilderna inte något narr... utan mer det jag skrev till kanske...