|
| quote: | Originally posted by eXeTik
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות
או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה |
וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?
כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|