|
8200 זה יחידה ענקיתתתתתתתתת
ויש שם המון תפקידים לא רק לתכנות
אני לדוגמה קיבלתי זימון לחמ"ן האזנות
שמע הבעיה בחמ"ן זה שאתה לא יכול להגיע אליהם, הם מאתרים אותך מה שאומר שאתה צריך לחכות ולקוות שישלחו לך זימון ואין לך מה לעשות בנידון
אבל אם נגיד תקבל איזה זימון לתפקיד שנראה לך שם שווה להגיע לשם, בדרך כלל מי שיוצא משם נהיה בן אדם מוצלח בחיים.. 
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
|