Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 18 Mei Awakenings!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

Ghehehe, ik d8 ik maak alvast een threadje

Strax nog ff wat vreten en dan ff de trein pakken richting A'dam waar New Wave en Alpha mij opw8en.

Daarna naar een sjinees ergens om bamiballen te happen
Dan ff Mido en Remy bellen
Dan stampuhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ltheseus, ik zal aan je denken
en anders laat ik je wel meegenieten met de muziek

Morgen een klein reportje, ik ga nu vreten!

Massssssooooooooool!

Old Post May-18-2002 16:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

ejh, Mido neemt zijn mobiel niet mee zei die tegen mij.
We zien hunnie daar in warehouse.

ik pak over 30 minuten de bus, dan wordt het echt mega bruut :-)

tozzo!!!

Old Post May-18-2002 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Kewl....veel plezier iedereen die gaat

Old Post May-18-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
ejh, Mido neemt zijn mobiel niet mee zei die tegen mij.
We zien hunnie daar in warehouse.

jawel man, hij neemt m alleen niet mee naar binnen

Old Post May-18-2002 17:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

mwhehehe, mjha, je wordt nooit een steek wijzer van die gozer

Zie je straks!!!! mzzl

Old Post May-18-2002 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

Zo net uit de taxi gestapt, hup PeeCeetje aan
Straks een uitgebereid verslag van Spleetoog en mij.

Littlethesaus heeft sommige momenten kunnen meemaken, sorry bastiaan maar hij belde in me zak

straks meer na een korte slaapperiode.............en 1 ding is zeker, CARI HEEFT HET WEER GEFLIKT!!!!!!!!!!

Old Post May-19-2002 07:19  Netherlands
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik was gisteravond echt stomdronken, word ik door Tin gebeld hoe vet hij het op Awakenings had... Ik was dat moment totaal vergeten dat die avond awa was en zakte op dat moment dus echt drie meter onder de grond zeg maar
Ook een voicemail gehad inderdaad met alleen maar zwaar goed klinkende stampmuziek en af en toe hoorde ik Tin op de achtergrond met nog iemand een beetje rondblaten
Ik zag al helemaal voor me hoe dat eruit moest zien:
Tim: en Tin:

Onee Tim blowt niet meer

www.balticbastian.com/

Old Post May-19-2002 12:23  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik ben brak en niet zo'n beetje ook...

later een verslaggie

nu nog ff eten

Old Post May-19-2002 14:10 
New Wave

Report van Optimus en New Wave!!!!!!!!!

Om half 9 hadden we afgesproken op CS
Alpha kwam telaat omdat hij de kaartjes was vergeten...
We zouden sjinees gaan eten maar Spleetoog die had weer teveel keelsnoepjes op dus hij wilde niet...dan maar burgerking.

Mwjha, terug gelopen en naar de pontjes achter het station en zo snel mogelijk naar NSDN ware house!!!
Hebben we eerst flink lopen zoeken naar pontje die naar awa zou gaan.....nergens stond wat aangegeven....dus wat doe je dan......je pakt de eerste de beste pont die naar de overkant gaat.

Aan de overkant gekomen hadden we geen idee waar we moesten zijn, dus we vroegen aan een of andere Pakistaan die een winkeltje in een container had waar het zou moeten zijn. Dat wist ie dus niet. Naja, we gingen toen maar wandelen (wisten wij veel), waar we na een minuut of 10 lopen dachten van He, we zitten verkeerd.... We liepen naar een bushalte toe, want we dachten misschien kan je daarop zien waar t is. Niets te zien, we gingen maar vragen... De eerste gast die we vroegen sprak alleen Arabisch... kuthoerrrr!! De tweede, en vrouw, die woonde weer niet in Adam. De 3e, was een moeder met 2 geile dochters van 14 die wist niet eens waar we t over hadden. De 4e, eindelijk wist ie t. We waren dus verkeerd We hadden de verkeerde pont gepakt. We moesten weer terug naar Centraal en daar de goeie pont pakken.
.dus terug.........komt er een best leuke dame (mooi schaamstreek, mooie kont en een leuk koppie) die vertelde dat er een stukkie rechts een pont zou vertrekken....okee, dus wij die pont op, naar de overkant enja, het was de goeie.............

Toen we aan de overkant kwamen werden we onthaald met een leuk geinig stukkie vuurwerk.
Bij binnekomst was het nog niet errug vol.
Floornoiz was opdat moment een setje aan het draaien.
Met zijn warme groovy soul techno vermaakte hij de eerste mensen die binnen kwamen.
Tijdens zijn set kwamen we bikkel Remy en Wodan tegen, verwacht niet dat deze knettergekke 'trance-energy' springnichten nog welkom zijn bij Awa. Volgende keer ook niet je broek naar beneden trekken, 3 dames die voorbij liepen waren je aan het uitlachen (nee niet toelachen :P )
Ook dat zingen kan niet heren ¡§FOEI¡¨!! liedjes als HOEREN HOEREN DIE GEBRUIK JE OM TE NEUKEN!........
Om maar even op hun niveau te komen kwam Optimus met een dikke phatte remake: HASJ COKE EN PILLEN DAT IS WAT WE WILLEN.
Okee, heel vaag maar de volgende keer niet meer doen.........
Mido ook nog constant gezien.
Helaas voor hem bleef het dwergwerpen met Tim uit...misschien volgende keer vragen hoe groot iemand is midopido
Bellei kwamen we ook regelmatig nog tegen, beetje kletsen maar daarna werdt er weer flink veel gebeukt ļ
Jukx kwam ook nog naar ons toe, vonden we wel chill.
Een meidje die Alpha kent kwamen we ook nog eff etegen, ze heette Merlijn ofzo? Wodan probeerde dr te pakken alleen dat lukte niet echt ghehehe, deze masterlpayer faalde op alle punten....meisjes zoveel kusjes op der wang geven en omhelzen was niet de perefcte manier om deze dame te verleiden.
Bij Trance enegry zal het ej wel goed af gaan, al die sletjes die zullen stuk voor stuk aan je ballen likken.

Derrick may kwam the booth op en hij begon met zijn bekende style, lekkere detroit techno vloog door de zaal.
Er waren inmiddels al meer mensen en derrick may wist deze mensen in zijn greep te krijgen.

Na derrick may was het de beurt aan Marco Carola.
Zijn intro was echt subliem, met veel vuurwerk effects werd de zaal helemaal wakker geschut en ging iedereen los.
Marco carola begon met wat rustige beukers waarna hij driftig op weg ging naar lichtelijk stampwerk.
Na ene paar rustige platen om af te bouwen kwam het moment waar ik (new wave) op had gewacht.....Cari Lekebusch verscheen op het podium.
Deze man is mijn fav en ik merke al weer waarom.
Zijn set begon heel sterk, rustige techno maar met een mooie doffe doordreunende beukbass...ik ging helemaal los.....respect for that man. Zijn laatste platen waren echt knallers, echt suprieme beuken.

Na deze overweldigende show van cari werdt het tijd voor Ben Sims en Oscar mulero.
Het was 5:00 en iedereen was nog driftig aan het doorbeuken.
Persoonlijk vond ik deze set op technisch gebied niet zo goed..maarja, wat wil je, het is 5 uur en het werd nu tijd voor de echte keiharde beuk techno....dus niet zeiken over techniek maar gewoon keihard raggen en beuken!!!!!!!
Het werd langzamerhand licht maar de mensen bleven staan en het beukwaar bleef aan. Gewoon perfect sfeertje tot op het laatste moment.

Jammer was het van het vechtpartij die ontstond.
OPtimus en ik zaten te chillen bij de kapstokken en daar ging het ook mis.....echt triest....dat dit op awakenings moet gebeuren, ikzelf heb Awakenings feesten altijd zeer vredelievend ervaren....nu iets minder.
Ik heb ook gezien dat er veel ander spul awakenings bezoekt....misschien is dat het.....

maargoed, mzzl!!

Last edited by New Wave on May-19-2002 at 20:43

Old Post May-19-2002 20:28  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

ghehehe met dat broek uittrekken...

Remy en Stefan trokken de hele tijd hun broek half uit om hun pikkie zogenaamd eruit te halen. Bij een van deze keren trok ik de broek van Remy tot op zn knieen naar beneden ghehehe

Old Post May-19-2002 20:38 
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Whahaahaha springnichten WOOOHOOOOOOOOOOOO, volgende keerz ekr weero p het Awakeningsfestval.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-19-2002 20:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

hehehehe:

(stond op de Awakenings-site)

Old Post May-19-2002 20:59  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 18 Mei Awakenings!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown 2005 house remix of Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHysterie - You're The One (Instrumental) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:50.

Forum Rules: