 |
|
|
|
 |
Boaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2008
Location: haifa, israel
|
|
|
טייסטו לא פרש עדיין..
ולמה בכלל הוא מגיע לישראל שוב ?
בקשר לאמבולנס, יש מצב טוב להזמין אחד
___________________
A CROWD FOLLOW THE PROUD !
BEKOL RAM.
|
|
Jan-29-2009 14:44
|
|
|
 |
 |
Boaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2008
Location: haifa, israel
|
|
|
to be honest,
ההפקות של פעם בסגנון טראפיק וחבריו
היו יוצאות דופן בעולם הטראנס.
גם ההפקות הווקאליות שלו זכו להרבה שבחים.
בשנים האחרונות פשוט לא יצא לי לשמוע אף הפקה שלו שעשתה לי את זה.
___________________
A CROWD FOLLOW THE PROUD !
BEKOL RAM.
|
|
Jan-29-2009 21:34
|
|
|
 |
 |
Boaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2008
Location: haifa, israel
|
|
|
יש לי הרגשה שהוא במגמה של סיפוק,
קרוב לוודאי משאיר מקום לאומנים חדשים להתפתח.
ידוע לכולנו שהוא מסוגל להפיק טראק שירים כל רחבה
בכל זמן בעצם.
___________________
A CROWD FOLLOW THE PROUD !
BEKOL RAM.
|
|
Jan-30-2009 08:15
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:08.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|