Nee geen tret met hete vrouwen maar over het warme weer
WHoo00 is dit een hittegolf ofzo!
Zit ik mn tentamen te maken in een lokaal waar iedereen zich de pleuris zweet, ga ik naar de bus op schiphol daarna, zegt die thermometer daar dat het 32 graden is t00t!
De bus was ook niet om van te genieten zeg, en dat tentamen van morgen leren lukt ook al moeilijk, ik ga toch liever met een ijsje in de zon zitten buiten
Ben ik de enige die hier zoveel last van heeft en zitten jullie nu lekker bruin te bakken en te genieten??
Ik heb nog 5 tentamens de komende twee weken. Leren is al kut en zeker met dit weer. Gelukkig woon ik 500 meter van het strand af. Dus dat wordt op strand 'leren'
Jun-17-2002 14:25
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ik had neit door dat t ZO heet was dus ging met spijkerbroek naar school
t was kokend heet in de computerlokalen
ben blij da'k nu thuis zit zonder kleren aan ik bedoel...met shirje en shortje
IK WIL ZWEMMEN!!!!!!!!!!!
Jun-17-2002 14:29
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
tis echt TERINGJANTJE warm...
had ik dus niet in de gaten..kheb dus zon stageplaats waar je grootste deel van de dag binnen zit ... kom ik om half 1 ff naar buiten KABAM, ik ging echt bijna gestrekt==>> onbenullig gewoon!
zelfs langzaam lopen is nog teveel van het goede momenteel...
en het zal de hele week wel zo blijven ook... (en wie moet er weer leren... juist, moi )... was de week maar voorbij...
anywayz, tis natuurlijk wel beter dan regen
Jun-17-2002 14:44
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik ook leren man, donderdag mijn laatste tentamen en dan maar hopen dat ik geen her heb... her zijn in juli.
Echt kut dat ik binnen zit om te leren...
Jun-17-2002 14:46
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Arme stakkers die nog moeten leren . IK HEB VAKANTIE!
Jun-17-2002 14:50
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
je hebt weer mazzel dat je zo afgelegen woont daar in de polder... je smeekt echt om een dreun op je gaffel
EDIT: 1 voordeeltje van een her op donderdagmorgen is wel dat ik de hele donderdag middag op het schoolnetwerk ga zitten sleuren EN fikken
Jun-17-2002 15:00
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ik heb lekker vakantie maar uitgerekend nu ben ik ziek, dus dat schiet ook niet echt op
het is idd errug heet, morgen word het ook nog zo heet maar op het einde van de dag gaat het afkoelen.
het is ook echt niet te doen om buiten te zitten in de zon, dan brand je helemaal weg, ik heb dus lekker heel de dag binnen gezeten, voetbal kijken, muziek luisteren etc...