|
|
|
|
 |
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001
|
|
|
Ja EIKELS zyn t geworde...!! tis een beetje allemaal naar hun bol gestegen.
It's all about the money tegenwoordig
Een ID&T restaurant, tv-station, bar, cafe, strandtent, autobranche, vliegtuigmaatschappij, olie-boor-bedrijf, farmaceutisch research centrum, kinderboerderij, ruimtevaart organisatie, voetbalclub, ziekenhuis, Tweede Kamer, bla bla bla
idd, waar houdt t op? t gaat allemaal nergens meer over....
Jun-18-2002 23:04
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001
|
|
|
Het underground gevoel is inderdaad ver te zoeken de laatste 3 jaar sinds de opkomst van mega-evenementen, mede veroorzaakt door ID&T. Dance verkoopt de laatste goed en daar spelen al die geldwolven graag op in. Kwantiteit gaat nu boven kwaliteit. Het zou me ook niets verbazen als Rank1 in een donker keldertje opgesloten zit onder het ID&T gebouw en door Duncan persoonlijk gemarteld wordt om zo platen te produceren aan de lopende band.
Het enige beetje underground wat we hebben tref je alleen nog in de clubs aan als de N&W, Kremlin, Mazzo, Chemistry en Risk naar mijn weten. Alhoewel een aantal van die clubs ook dollartekens als deurknoppen hebben.
Veel mensen gaan electronische muziek nu vergelijken met het hardcore/rave (hele foute periode! ) tijdperk, wat langzaam uitsterft. Het zal me denk ik ook niet verbazen als trance over 2 jaar zo verschrikkelijk uitgemolken is, dat de lol ervan af is.
Ik luisterde vroeger graag naar New Dance Radio (het allereerste radiostation van ID&T). Hun draaiden gewoon de allervetste clubmixen van 100% Isis, Dimitri, Marcello, Astrid, Ton TB, en al die andere underground helden. Maar toen werd trance populair, NDR werd SlamFM en Johan Gielen zag het daglicht. Kaas was geboren, tot kaas zal trance weer wederkeren.
| quote: | | .. nog even en er zijn ook ID&T etuis en agendas te koop met fotos van Marco V en Johan Gielen etc erop.. |
Deze dag vrees ik ook, dit wordt helemaal de strop voor hedendaagse dance muziek. Het wordt gewoon een overkill straks!
Begrijp me goed, ik vind het een goed initiatief dat dance wat meer populairder wordt onder het volk, om zo de taboe te doorbreken. Maar deze promotie loopt wat uit de klauwen nu. De jeugd van tegenwoordig (hoor mij nou, moet nog 21 worden.. lol!) geeft geld uit alsof geld geen waarde meer heeft. Sparen is voor nerds zegmaar. Straks heeft iedereen een Marco V agenda en dan is het hoogtij van de dance scene eraf.... wie weet wordt het dan weer lekker underground en komt de kwaliteit weer om de hoek kijken!
Ik heeft gespreekt... uw commentaar svp!
Jun-19-2002 05:53
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-19-2002 06:47
|
|
|
 |
 |
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
Het underground gevoel is inderdaad ver te zoeken de laatste 3 jaar sinds de opkomst van mega-evenementen, mede veroorzaakt door ID&T. |
ff schoppen. Maar mega dance events bestaan ondertussen toch al welhaast 10 jaar ofzo. Valt me beetje tegen dat de meeste hier zo weinig van afweten (net alsof ik alles weet (heus niet), maar beetje basiskennis zit er toch wel in ). Denk maar aan de grote hardcore feesten van vroeger: Mysteryland (jaja, dat was alleen en puur hardcore... nu moet het een soort tegenhanger van DanceValley worden, lekker makkelijk een gevestigde naam pakken maar wel zo dat het hele concept verneukt is. De massa merkt het toch niet)
| quote: | Originally posted by Chicane
Het enige beetje underground wat we hebben tref je alleen nog in de clubs aan als de N&W, Kremlin, Mazzo, Chemistry en Risk naar mijn weten. Alhoewel een aantal van die clubs ook dollartekens als deurknoppen hebben. |
Dat noem je underground? Ik ga zelf eigenlijk ook zowat alleen maar naar clubs, maar de toko's die je hier noemt zijn wel ongeveer de meest commerciele en succesvolle van allemaal, die onwijs veel geld uitgeven aan reclame enzo (posters etc). Underground is heeeeel wat anders (ik kom er zelf ook nooit, maar weet wel dat het er is en van horen zeggen ook wel een heel klein beetje hoe het eraan toegaat).
Ennuh, NDR was NIET van ID&T. Dat was pas sinds NDR werd overgenomen en toen het Slam! ging heten.
Maaruh, stiekum vindt ik het ook wel mooi dat dance nu wat breder geaccepteerd wordt. Maar het heeft wel een aantal schaduwkanten EN ik hoop dat het niet alleen maar tijdelijk is. Want als het tijdelijk is, heb je er dus niets aan voor de lange termijn, maar dan is wel de hele dancescene weer es verneukt... Dus dat is afwachten...
|
|
Jun-19-2002 07:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001
|
|
|
Jun-19-2002 12:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:32.
Forum Rules: