|
מר evolverx
אם אינך צעיר מידי, אני לא רואה בעיה שתכנס למסיבות איכותיות כמו באומן, מקסים, ווקס (כשיחזור)..אמנם לא תשמע שם מוזיקת טראנס..אבל תשמע הרבה מוזיקת האוס אנרגטית שהיא לא פחות מענגת את האוזניים ואולי תתחיל בכלל לשמוע את זה יותר...שזה גם מומלץ מאוד 
בכל מקרה...
אני מסכים שהסצנה באמת במצב על הפנים..
שימו לב שכל ההפקות הכי מושקעות, והמועדונים החי חזקים שייכים בעצם למסיבות של גייז.. בעצם אין ממש קהל של המוזיקה האלקטרונית, חוץ מהפורומים האלה ועוד אנשים בודדים שאני רואה במועדונים..אין הרבה אנשים איכותיים ממש שבאים ומקשיבים למוזיקה..
כנראה בגלל זה נסגר הליין של נקסט..כי פשוט אין קהל בארץ..
וגם.. עוד עובדה קשה היא שכשאנשים יוצאים אז הם מחפשים להגיע לבנות איכשהו.. כי אחרי הכל אם אתה כל יום יוצא למועדון ורוקד לך להנאתך למוזיקה שאתה אוהב, הסיכויים שלך למצוא בת זוג קלושים מאוד.. מה גם שהבנות במסיבות האלו הן המיץ של הקקי בד"כ 
כך שהרבה אנשים בוחרים לצאת לפאבים, ולנסות להכיר שם..ובפאבים האלה משמיעים מוזיקה ידידותית לבנות ארצנו, שזה שירים של גאנז אנד רוזס, היהודים וכו'......
ובנוסף לכך, בכלל יש לנו מדינה לא כזאת מרובת אוכלוסיה אחרי הכל גם להרבה אנשים אין את הכסף לצאת כל שבוע למועדון ולשלם את הכניסה יחד עם השתיה וכל הנלווה..
אז זה מצב בעייתי!
ובקשר לאנגליה...
הבנתי שעכשיו מה שבמיינסטרים שם זה כל הדאנס סטייל לאסגו..
ולא ראפ וכל החרטה הזה...
|