טוב אז היבאתי מיקסר פיוניר אחד וקומפקט אחד ..
אני רוצה להקליט סט למחשב ...
עכשיו אתם יכולים להסביר לי אם איזו תוכנה להישתמש ואיך להישתמש בה ?
תודה מראש !
Aug-31-2002 13:19
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
לא הקלטתי עוד סט אבל ממה שאמרו לי
Soundforge 6.0
התוכנה הכי טובה לזה... מי שהשתמש בה יוכל להסביר לך איך... אבל אחי, אם יש לך מיקסרא אחד וקומפקט אחד איך תמקסס?
אני מנסה לחפש כבר שעה בעזרה של התוכנה הזו ..
ולא מצאתי כלום בבקשה מי שיודע ..
שיכתוב לי כאן מה לעשות
Aug-31-2002 13:39
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
הצלחתי ב-
Cool Edit 2000
Aug-31-2002 14:04
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
הקלטתי את הסט שלי !!!!!!
ב- Cool Edit 2000
ועכשיו איך אני שומר את הקובץ ?!!??!!?
כי הכפתורים של ה- SAVE
כבויים
Aug-31-2002 15:28
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
תענו בבקשה ח'ברה זה דחוף
Aug-31-2002 16:46
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אתה צריך לקנות את התוכנה
מצאתי עכשיו את סאונד פורג' באידונקי
תוך שניה
Aug-31-2002 19:38
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?
Aug-31-2002 19:48
Pinto
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Hadera, Israel
quote:
Originally posted by Djsamorai
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?
חחח אחי איך בדיוק הקלטת עם קומפקט אחד סט ??
אתה צריך שני קומפקטים כי סט זה הרי המיקסים בין הטרקים.
ויש תוכנה פשוטה וטובה קוראים לה
goldwav www.goldwav.com
Aug-31-2002 20:17
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
וואייי מה אתם לא מבינים ??
מיקסר
VMX 200
פיוניר CDJ 100
וקומפקט 1
עכשיו הכל מובן ??
Aug-31-2002 21:08
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
אתה צריך לפרוץ את התוכנה שתהיה לך את האפשרות של השמירה...
תוריד קראק מפה www.cracks.am
לפי הגירסה שלך...