Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Midsommar!!!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000
Midsommar!!!

Fyy fan! Nu är det snart dags!!

weeeeeeeeeeeeeha!!!

Akta er Gotland, för nu är jag snart påväg )

Dit ska jag -> http://www.gutekallaren.com/right.asp?avd=6

Rockar!!!

/ Jre

Old Post Jun-19-2002 18:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Verkar nize d där!

Men en äkta midsommar ska firas i Dalarna utomhus!

Akta er Bjurs!

Old Post Jun-19-2002 21:19  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Har tvättat å packat det sista nu... Öland here i come
Åker ner några polare å ska festa hela helgen...
Har försett lap toppen med en massa filmer också så resan ner blir roligare, kopplar bara in ljudet till bilstereon

Ha D boys.... / Steve

Old Post Jun-19-2002 23:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Trevlig midsommar :)

Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ) *dåligt skämt jag vet*

Själv är man kvar ute i förorten och grillar med polarna

Old Post Jun-20-2002 07:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Re: Trevlig midsommar :)

quote:
Originally posted by Gaby
Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ) *dåligt skämt jag vet*

Själv är man kvar ute i förorten och grillar med polarna

Samma här...Känns skönare att ta det lite lugnt å grilla med några polare istället....

Old Post Jun-20-2002 08:18  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Men satan ja e tilbaks... å lever gör jag också...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man lärt känna på Öland sen i Torsdags... jag är glad jag slapp köra hem igår.

Det har hänt så jäkla mycket men det som kanske skulle intressera er mest är detta: När jag kom från Strand Hotell natt klubben så drog jag och några från Linköping till kampingen i Köpingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och hör vi några som spelar as bra musik högt som tusan... när vi kommer dit står en kille å mixar musik från sin husvagn och ca hundra personer står och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf å dansa på...
När han senare stängde av för att vakterna sa till börja alla ropa å skrika "En gång till... en gång till..."

Den som vågar kan ju ta en koll på min hemsida om ett par dagar när jag fått upp korten och nån filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet å ta semester idag

Old Post Jun-24-2002 07:38  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men satan ja e tilbaks... å lever gör jag också...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man lärt känna på Öland sen i Torsdags... jag är glad jag slapp köra hem igår.

Det har hänt så jäkla mycket men det som kanske skulle intressera er mest är detta: När jag kom från Strand Hotell natt klubben så drog jag och några från Linköping till kampingen i Köpingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och hör vi några som spelar as bra musik högt som tusan... när vi kommer dit står en kille å mixar musik från sin husvagn och ca hundra personer står och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf å dansa på...
När han senare stängde av för att vakterna sa till börja alla ropa å skrika "En gång till... en gång till..."

Den som vågar kan ju ta en koll på min hemsida om ett par dagar när jag fått upp korten och nån filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet å ta semester idag

Fyy fan va HELRÄTT!!!

Mer sånt vill vi ha!!¨

/ Jre

Old Post Jun-24-2002 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Nu har jag fått upp alla bilder från min midsommar på Öland... Kolla in min hemsida

Ha D / Steve

Old Post Jun-25-2002 17:33  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Midsommar!!!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:02.

Forum Rules: