Op 25 juli is er in Lloret del Mar een leuk feestje voor alle Tranceaddicts onder ons:
Place: Lloret Del mar
Price: 20 €
Line-up: o.a. Tiesto, Marco V, Armin van Buuren, Johan Gielen en Kid Vicious (Live)
Time: 14:00 - 0:00
ik weet dat veel mensen naar Lloret del Mar of Blanes op vakantie gaan dus als je in de buurt bent op 25 juli zou ik zeker ff een kaartje bestellen op www.lloretdancefestival.com , mijn kaartje is al binnen
Registered: Jun 2001
Shit, dan ben ik net weer een week weg!!!
Balen!
Jun-24-2002 18:24
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
pfff genoeg hollanders in loret, was er dan zo bijzonder om die hollandse djtjes te zien draaien?
en waarom gaan mensen naar Loret? kben er zelf ook geweest, maar kan je verzekeren dat daar grotendeels niet HET publiek rond loopt wat je graag tegen komt op een trance feest. Maar wel een heel tof feestje.. jammer dat ik dan nog in dit kikkerlandje zit.
Jun-24-2002 18:43
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
WOEIII!!!! DAN BEN IK ER NOG! Waarschijnlijk laatste avond! Dat wordt echt megaphat! Dank je dank je dank je Blik!!!!!!!
[edit]o het is dus overdag is het op het strand ofzo? Tjikkiiesssss!!!!! [/edit]
Originally posted by Little Theseus
WOEIII!!!! DAN BEN IK ER NOG! Waarschijnlijk laatste avond! Dat wordt echt megaphat! Dank je dank je dank je Blik!!!!!!!
[edit]o het is dus overdag is het op het strand ofzo? Tjikkiiesssss!!!!! [/edit]
ik weet niet precies waar het is, maar het is niet op het strand volgens mij
je kunt ook kaarten aan de deur kopen, die zijn 25€ (als het niet uitverkocht is dan natuurlijk) ik zou gewoon ff de site checken en bestellen, dan heb je de kaarten binnen 10 dagen thuis liggen.
edit: ik heb net het kaartje gezien, het is vlakbij de MacDonalds
lekker tussen de dronken pubers en opgeschoten jongeren genieten van een paar fijne trance-deuntjes.
/me is van de partij!
Jun-25-2002 10:59
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Ik overweeg t ook nog ff om vanuit de buurt van argelès naar lloret te komen, tis volgens mij nie zo lang rijden.. Ff kijken hoe we dat gaan regelen
lTr
Jun-25-2002 13:36
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Op het strand bij de mac donalds dat vinnik erg knap, want het strand van Lloret is errug smal.....maaja zullen ze wel wat op verzonnen hebben.
Ik ben er iig nie bij, zit dan alweer thuis , maaja zat te doen daarzo
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Op het strand bij de mac donalds dat vinnik erg knap, want het strand van Lloret is errug smal.....maaja zullen ze wel wat op verzonnen hebben.
Ik ben er iig nie bij, zit dan alweer thuis , maaja zat te doen daarzo
NIET bij het strand volgens mij ist ergens tussen blanes en lloret in, zat ruimte daarzo
Jun-25-2002 15:44
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jappio
NIET bij het strand volgens mij ist ergens tussen blanes en lloret in, zat ruimte daarzo
owww ok.....ik d8 bij de mac...., dacht al...erg weinig ruimte daarzo