t zal wel niet meer lukken,maar ik probeer t toch nog even. 3 kaartjes voor impulz voor 75 euro. geinteresseerd bel me dan even op 06 24897579. Ik zit in Apeldoorn, dus qua afhalen geen probleem
Jun-28-2002 14:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
als ik ze morgen thuisheb geef ik ze gratis weg.... nu jij weer oplichter...
Jun-28-2002 14:17
rayman
tranceaddict in training
Registered: Nov 2001
oplichter?? deze kaarten zijn van engelse collega's van mij die helaas verhinderd zijn. Mij maakt het qua geld niets uit. Maar deze heren hebben netjes 37,50 betaald. boeien, ze verdienen ook genoeg.....maar toch zonde van het geld.
Jun-28-2002 14:24
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
mwoah.. ik denk dat nu iedereen wel voorzien is.
Jun-28-2002 14:35
SnuggLe
drs. Betweter
Idd, iedereen is bijna wel voorzien. Vele mensen hebben meerdere gratis kaarten. Ik geef ze nu ook al weg, en heb er wat verkocht voor 10 / 15 euro (aan mijn ex )
Greetz,
SnuggLe
Jun-28-2002 14:37
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Wie heeft er gratis kaarten voor Impulz ?
Die wil ik misschien wel...(Hoe komen jullie daar eigenlijk aan ?)
Ik zoek ook nog 1 kaartje voor Sensation Black want dat schijnt uitverkocht te zijn ??
Jun-28-2002 14:55
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Misschien kan ik nog een paar kaarten gebruiken, dat hoor ik vanavond, ik zal het onthouden iig.....of iemand anders moet nog kaarten over hebben?
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.
Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten.
Jun-28-2002 15:13
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.
ok
als ik nog kaarten nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn
Ik heb ook zeer zeker interesse in goedkopere kaarten!! Dus als iemand wat kaarten tegen een mooie prijs voor me heeft hoor ik het graag!!!
quote:
Tja, hier heb ik dus geen verstand van (dat IRC-gedoe dan) en ga ik dus maar ook niet aan beginnen.
Met vriendelijke groet.
Jun-28-2002 20:44
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
IRC gedoe weet ik ook niks van, dus heeft iemand nog goedkoop kaarten laat ook mij ff wat weten.
Jun-28-2002 20:56
Opti
tranceaddict in jail
je mag m gratis afhalen bij mij als ik m morgen in mijn brievenbus krijg...