aangezien het wk eind volgende week begint heb ik ff een pool gemaakt bij WK Voetbal, dus als je mee wilt doen met de taleague, registreer je en voer dan ff de hieronderstaan gegevens in
subleaguenaam :taforum
w8woord: ikwilwinnen
May-22-2002 09:09
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Count me in
May-22-2002 09:46
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ik doe ook mee...
I'm gonna kick your ass, netzoals met Competitiemanager!
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-22-2002 09:59
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
KEWL man
Dat gaak vanaaf is rustig op mn gemakkie bekijken, ik ga zeker meedoen
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
Zo, heb me ook maar even ingeschreven. ben heel benieuwd hoor. Vind er eigenlijk nix aan nu wij niet meedoen, maarja..... *zucht*
PS: ik sta onder m'n eigen naam ingeschreven (S. Goudart)
Greetz,
Tall21
___________________
May-22-2002 12:45
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Dj Alpha
hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over
ik ook, een WK zonder Nederland is geen klap aan, als Nederland er bij zat had ik waarschijnlijk alle wedstrijden gekeken die ik kon kijken, maar nu kijk ik vrijwel niks denk ik
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
oowww dan kan ik wel meespelen !! alleen mis ik net de finale door mijn vakantie dan! maar ik ga me zo inschrijven, als 5de van de TA competitiemanager van dit jaar moe ik wel redelijke kans maken denk ik zo!