We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit
/server efnet.vuurwerk.nl
/j ta-holland
Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com
installen,opstarten en gaaan met die banaan
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-03-2002 18:02
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Welke Mirc moet ik downe ??? Thnks. Dit is me tot nu toe gelukt
Alleen connecte met server lukt nie
Last edited by MaGiK54 on Jul-03-2002 at 18:18
Jul-03-2002 18:10
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
Re: Nieuw irc-chan
quote:
Originally posted by Donna
We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit
/server efnet.vuurwerk.nl
/j ta-holland
Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com
installen,opstarten en gaaan met die banaan
komtie weer :
zielig horr
Jul-03-2002 18:13
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
opt oude adres zitte denk wat meer mensen
zelfde server..
#Taforum .... geen gedoe met keys ensow...
x0x0x!
___________________
To help our clients and our people excel.
Jul-03-2002 18:21
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Re: Nieuw irc-chan
quote:
Originally posted by Donna
We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wat heeft de troniemeesters nou te maken met jouw kanaaltje
Troniemeesters is iets tussen mij en mn 8vrienden
Daar heb jij helemaal geen last van en ook geen boodschap aan
Voor iedereen die lekker chill op IRC wil
/j #TAForum
heb je geen key nodig en zitten ook de meeste lui van TA
en als je dan toch zo graag in de andere chan wil dan gebruik je dus dit commando
/j #TA-Holland nieuw
dat "nieuw" is dus de key die zo geheim is dat ik hem al 3 keer gePMed heb gekregen
beetje plausibel om maar is met een "lam" troniemeesters-woord af te sluiten
Verder heb ik maar 1 woord hiervoor nodig... kinderachtig
Anyway who cares huh tis maar IRC
[edit]
De key is alweer verandert ondertussen voor de veiligheid he
Dus je moet SnuggLe weer PMen
[/edit]
Hier kan ik alleen maar keihard om lachen
WHAHHAHHAHAHAHHAAHA
PAUPERRRRRR
___________________
In My Memory 08-05-02
Jul-03-2002 18:33
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
precies glanis tis maar irc dus mensen mogen kiezen met wie ze praten rite?
magoed voor degenen die de chan willen joinen we zitten er ondertussen met:
chicane
aphexx
magrec
new wave
snuggle
tais
straydog
tealk
myself
Dus ppl kijk maar waar je zin in hebt
Ennuh,btw dit is niet mijn kanaaltje,dit kanaal is voor TA mensen die ergens anders in geintresseert zijn dan in "hoertjes,sletjes,gorkjes" etc.
Snuggle heeft het opgezet en tis van niemand
k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-03-2002 18:35
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans
moah, kvinnem toch niet zo eng alsdie gerimpelde mevrouw op deze foto :
Jul-03-2002 18:50
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Mja dies zow cute met PH en Tijs08
ik luv die dudes
Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten?
mij pm-en voor de key kan ook btw
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-03-2002 18:57
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by Donna
Mja dies zow cute met PH en Tijs08
ik luv die dudes
Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten?
nee, dit von ik de engste van alles, bij die van partyflock zat er namelijk n zonnebril over en verstopte je je tussen rv's oksel
maar het is simpel te verhelpen horr :
of :
Het resultaat is verbluffend :
Jul-03-2002 19:04
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
moah, kvinnem toch niet zo eng alsdie gerimpelde mevrouw op deze foto :
Die gozer rechts in dat rooie shirt (partyhardy geloof ik?) die lijkt echt onwijs op een collega van me
Jul-03-2002 19:07
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje?
Offuhhh durf je dat niet?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves