Duitsland heeft zojuist Saudie Arabie vernederd door met maar liefst 8-0 te winnen. Dit is volgens mij de grootste overwining ooit behaald op een WK?
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Last edited by eXos on Jun-02-2002 at 18:26
Jun-01-2002 13:37
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
Re: Duitsland - Saoudi Arabie: 8-0!
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!
Dit vinnik dan net weer wat overdreven he
die saudies boden ook wel eerruuuug weinig weerstand...
niet de grootste overwinning btw
(/me is jaloers op duitsland)
___________________
Muawhahahahaha!
Jun-01-2002 13:48
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
misschien ideetje om alle voetbal uitslagen gewoon in de wk pool (is het niet poule) thread te zetten, ook al doe je nie mee.. want anders word het zo onoverzichtelijk!
als een mod met me eens is misschien kan deze geclosed/gemerged worden ofzo
Volgens mij waren die saoudi's gewend om op zand te spelen, het was werkelijk helemaal niets nee.
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jun-01-2002 14:03
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....
bek houwe sl3t
dat weten we nou wellis
___________________
Muawhahahahaha!
Jun-01-2002 14:06
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Man die moffen halen eerste ronde nieteens..........maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread", hoeven we niet voor lke wedstrijd eenieuwe aan te maken.
mzll
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-01-2002 14:18
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread
Ja, doe maar. Wordt anders een zooitje
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jun-01-2002 14:21
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...
Jun-01-2002 14:59
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Korea & Japan
Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.