Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Oliver P - Trancemagiclights FINAL NE FERMEZ PAS
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
oliverp
tranceaddict in training

Registered: Nov 2008
Oliver P - Trancemagiclights FINAL NE FERMEZ PAS

Salut à tous,

je tenais a réouvrir ce débat pour en conclure par rapport à ce post :

trancechild :

De toute facon vu que Olivier ne veut plus répondre, on se doute qu 'il est dans le coup car personne ne bookerais un inconnu comme lui qui n' a jamais mixé et qui a son nom parmis des grosses pointures et surtout avant Sander Van Doorn et nous allons à partir de la semaine prochaine prendre des mesures drastiques pour aller plus loin, avoir des noms et nous faire rembourser...
Aurevoir à tous.

Mon gars, sorry mais je ne suis pas toujours connecté. et de deux j'aurais du lire ce post avant de t'envoyer par PM le numero et lenom du gars car si j'avais su çà, t'aurais rien eu pauvre mec !!!

à bon entendeur, salut

Old Post Oct-28-2009 17:32  France
Click Here to See the Profile for oliverp Click here to Send oliverp a Private Message Visit oliverp's homepage! Add oliverp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oliverp
tranceaddict in training

Registered: Nov 2008
désolé pour les autres mais fallais que je le dise

Old Post Oct-28-2009 17:33  France
Click Here to See the Profile for oliverp Click here to Send oliverp a Private Message Visit oliverp's homepage! Add oliverp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

wtf ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-28-2009 18:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by Insigma
wtf ?

Droit de reponse logique

J'espere que ca va faire revenir mon nouvel ami il me manque deja

POur le debut de l'histoire Stan : Da thread ! bon on l'as un peu devissé le thread

Old Post Oct-28-2009 18:58  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by matviscafcb
Droit de reponse logique

J'espere que ca va faire revenir mon nouvel ami il me manque deja

POur le debut de l'histoire Stan : Da thread ! bon on l'as un peu devissé le thread

Bon Dieu, comment j'ai pu passer à côté de ça !
Moi aussi j'aurais aimé participer

Sinon Olivier, pour faire passer ton message, tu pouvais le faire en PM Rouvrir un thread bon.. je suis pas sûr.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-28-2009 19:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Ca me rappelle des trucs tous ça, genre:

Au hasard quoi!

Old Post Oct-28-2009 20:31  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ultra82
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2009

Old Post Oct-28-2009 23:30  Switzerland
Click Here to See the Profile for ultra82 Click here to Send ultra82 a Private Message Add ultra82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Et moi je ne tiens pas à ce que ce débat continue ici. Si vous avez des soucis entre vous, PM. Pour le reste, on se doute bien que les reproches qui te sont fait Olivier ne sont pas de ton ressort.

Le pourquoi du comment et les embrouilles liées à cette soirée ne nous regardent pas

Je dis ça parce qu'on m'a assez asticoté en PM sur le sujet, je n'ai plus envie que l'on implique Ta fr plus que de raison.

Donc au grand dam des petits comme des grands, je ferme ce thread.

And this is it ^^

Old Post Oct-29-2009 18:59 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Oliver P - Trancemagiclights FINAL NE FERMEZ PAS
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 8 from Menno De Jong's ASOT 300 set [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJonas Steur - "Castamara" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:01.

Forum Rules: