wij gaan met een groep van acht eten bij een italiaan in leuven en daarna ofwel de oude markt op, ofwel bij iemand van die acht thuis het feest verder zetten. niets spectaculair, maar wel gezellig
Dec-17-2009 15:08
pzK
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Op kot van een maat in't stad gaan eten en dan waarschijnlijk in de studentencafés rond de Ossemarkt wat hangen.
Dec-17-2009 15:37
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Oude markt met oudjaar
al eindig ik er rond een uur of 3 ook wel
Dec-17-2009 19:11
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
We gaan wokken met zeven man in ons appartement. Daarna een gezelschapsspel of wat op de Wii. En tegen een uur of 2, 3 doen we nog wat cafés aan in Neerpelt, want die liggen op amper 100 meter van 't appartement.
zelf nog geen heel concrete plannen, maar het zal waarschijnlijk iets gelijkaardigs worden als de voorgaande jaren. s middags met een aantal mensen al samen komen bij iemand thuis om voorbereidingen te treffen (inkopen doen, koken) en wat te apperitieven. S avonds komt de rest dan en eten we eerst samen. Daarna gezelschapspelletjes spelen, WII, ... en eventueel achteraf, vrij laat op de avond, nog in Bocholt zelf naar een plaatselijk danscafé gaan.
vrij rustig en niets speciaals, maar wel gezellig
Dec-17-2009 20:45
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Hier gezellig thuis eten met ons vrienden + 9 kinderen en daarna feestje bouwen..
Dec-17-2009 20:50
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Ni
Werken
Niet gezellig maar wel verplicht in het hotelwezen.
Last edited by sbastien4678 on Dec-18-2009 at 15:02
Dec-18-2009 14:23
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Werken tot hopelijk uiterlijk een uur of acht, en dan snel naar DEUTSCHLAND! in de hoop dat ik daar nog voor middernacht aankom om daar bij een kennis het huis op z'n kop te zetten en waarschijlnijk te eindigen in een slechte lokale club
Ben zeer aan het overwegen om vervolgens op 1 januari daar in de buurt gelijk maar op een vliegtuig te stappen naar een nog nader te bepalen bestemming
Dec-18-2009 22:45
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Sensation in Australie
Dec-19-2009 16:43
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Dacht dat jij geen grote events meer zou doen?
Dec-19-2009 16:50
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Dacht dat jij geen grote events meer zou doen?
Kaartjes waren al besteld voor een groep nog voordat ik besloten had te gaan Maar voor de rest ... feesten boeien me echt niks meer.
Dec-19-2009 17:47
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Met een hele hoop hebben we een zaaltje afgehuurd met eten, drank, muziek, alles erop en eraan. Is eigenlijk een klein buurtfeest met buurtbewoners, vrienden, familie etc... Nadien zien we wel of we nog ergens anders naartoe gaan of niet