Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel
געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.

לאיזה מפיק/תקליטן/מוזיקאי, ש"נעלם" או השתנה עם השנים, אתם מתגעגעים?
מי יכל לעשות מוזיקה מעולה בימינו לו היה נשאר בתחום ומצליח?
מיהו הפוטנציאל והכישרון העצום אותו פיספסנו או שפיספס, במהלך השנים?
לאיזו תקופה אתם מתגעגעים מבחינה מוזיקאלית?
לאיזה סאונד אתם מתגעגעים?
לאיזה תוכנית, מועדון, או כל דבר שמעלה חיוך על השפתיים, אתם מתגעגעים?
ובכלל, האים צריך להתגעגע?

נוסטלגיה: געגועים, התרפקות על העבר, השתפכות, שמאלץ, רגשנות, סנטימנטליות, ערגה, כמיהה, כיסופים.

Old Post Jan-03-2010 10:47  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Segev
Armin Addict



Registered: Mar 2002
Location: a state of trance

Nu Nrg..
כל כך חבל ההרכב האלוהי הזה!!


___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk

Old Post Jan-03-2010 20:14  Israel
Click Here to See the Profile for Segev Click here to Send Segev a Private Message Add Segev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

מתגעגע ל"אמבטיית קצב" עם אלעד אמדי ברדיו ירושלים.

הייתי שמח אם וינסנט דה מור היה ממשיך להפיק, תמיד אהבתי את ההפקות שלו.
matti laamanen aka cosmicman שהיו לו המון קטעים קסומים, חזר בסביבות 2004-2005 ושוב נעלם.
ההפקות השונות של חברי אבאב אנד ביונד מחוץ להרכב
(P.O.S, Nitromethan, Jono grant productions with mike koglin and more...)
אלה הדברים שישר קפצו לי לראש...ברור שיש עוד


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-04-2010 10:45 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

Chicane

הבחור הוכיח שנסתרות דרכי ההתמסחרות, הוא היה מליין עוד לפני שהתחיל לעשות מוזיקה, הוציא טראקים ואלבומים שהיוו אבן דרך ומופת וכמו כן הרים לייב אקט עם להקה והוכיח שגם אפליפטינג טראנס יכול לעשות חיל בלייב.

ואז יום אחד - הוא התעורר, ישב על הקלידים ואבד לו הקסם בידיים, פתאום הוא לא יודע לנגן! פתאום השם שלו מרוח באם.טי.וי עם טום ג'ונס והאנה מונטנה ואלוהים יודע מי עוד!

ללא ספק אכזבת העשור ובחור שכולם בטראנסאדדיקט מחכים לו עדיין, לפני כמה חודשים צץ איזה מישהו שטען שיש לו את ההופעה שלו ב-2000 באיכות טיפה יותר גבוהה - הדבר הוביל לטרד של 20 עמודים.


כמובן שגם וינסנט דה-מור שהיה אחד הכישרונות הכי מובהקים בטראנס שכל הזמן חיפש לחדש ולא לשעמם לנו את החיים עם סופר-מסורים וסופר-קיקים.

ניקלאס הארדינג היה ענק בהפקות שלו בסביבות 2006 ולא שמעתי עליו מאז.

SHILOH
שהחליטו שהמוזיקה שלהם יותר מדיי טובה ויצירתית והחליטו לעשות דברים אחרים במקום...אחח כמה שהם היו מבריקים...'מלט' אחד הטראקים הכי חשוכים ואפלים ששמעתי בחיי.

לוק צ"ייבל שהיה כמו ג"יימס הולדן רק יותר מעניין.

מזמנים יותר עתיקים אפשר לחשוב על
AYLA
שיום אחד גם נעלמו ככה פתאום ודי.ג"יי סאקין שהוציא כמה הברקות מטורפות...כניראה הם נעלמו כי הם לא תיקלטו ולא היה להם כסף להמשיך ולחיות רק מההפקות.

Old Post Jan-04-2010 18:09 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מתגעגע ל"אמבטיית קצב" עם אלעד עמדי ברדיו ירושלים.



זוכר שהיה לו ביום חמישי איזה מיקס מעפן של שעה עם אמן מחו"ל?? לזה חיכיתי כל השבוע כילד, רדפתי אחרי קסטות להקלטה כאילו היו סמים...אפילו לקחתי כל מני קלטות מהדתייים האלה שמחלקים כל מיני נאומים של אמנון יצחק בצומת והייתי מקליט עליהן...אם הייתה לי מצלמה הייתי מצלם את האוסף, משהו כמו 60 קלטות


מצחיק אותי לחשוב שהייתי אוכל ככה חרא והייתי קם ב-3 בלילה כדי להפוך את הקלטות של טיאסטו באומן והיום אני כ"כ מוצף בחומר שאין לי כבר כח להוריד אותו, גם בהורדה מהירה וגם בחינם.


ואיך לעזאזל יש לט'רד הזה 34 צפיות ו-3 משתתפים פעילים

Old Post Jan-04-2010 18:19 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

אני ממש נהנה לקרוא את התגובות שלכם.
אני גם מתגעגע לחלק מהשמות שהעלתם פה.
יש כל כך הרבה למה להתגעגע כשאני חושב על זה... פשוט לא יאומן.
אולי בגלל שאז הכל היה חדש?
אולי בגלל שאז היה קשה להשיג?
אולי בגלל שהיום אנחנו רגילים לשפע החומרים וזמינותם באמצעי תקשורת שונים?
אולי בגלל שאז היו דברים יותר טובים מאשר היום? ואולי לא?

הינה כמה דברים שאני מתגעגע אליהם:

DJ Precision (Pascal Van Eijk)
לתוכניתו, להפקותיו, לליבלים שלו, לחומרים המיוחדים שרק הוא היה משיג שלא שודרו עד עצם היום הזה.
הכל מתועד אצלי.

Leon Bolier
בסיגנון הטראנס הישן שלו המלודי, המרומם, המרגש והמצמרר.

Ronald Hagen & Pascal Minnaard (signum)
היו ימים שהם היו כל כך טובים. הם חיים בכלל?

Pieter W. Bervoets & Marinus Benno de Goeij (rank1, A.I.D.A., Dutchforce, Benicio, San, the quest, Hidden Sound System)
היו תקופות שהם היו אלופים.

Flutlicht (Daniel Heinzer, Marco Guardia)
איך אפשר להיות כאלה טובים ופשוט להעלם? מעצבן.

Sami Saari (Castaneda, Faraway Project)
כמה הוא השתנה, יא אללה!

Joonas Hahmo & Matti Kotala (alt+f4, Avanto, Magellan Project)
מלודי, מרומם, טראנס טיפוסי ומעולה... ומאז נעלמו עיקבותיהם.

Brendan Webster & David Clifford John Webster (Transa, Ascention, Cascade)
מסוף שנות ה 90, חדשנים מאוד לתקופתם, מעולים ואיכותיים.
כואב לי הלב רק מלהיזכר בהם.
הם עשו טראנס מעולה לפני שידעתי שקוראים לזה טראנס.
לאחר שנים ספורות הם עזבו את הטראנס ודיי מהר הם גם נעלמו.
אין לי מילים מכדי לתאר כמה חדישים וטובים הם היו בזמנם!

זוכרים אומנים קטנים ומעולים שפרצו יפה ונעלמו:
Fractal Structure (Maxim Holod)
Sonicvibe (Grigore Daniel)
Dréas (Andreas Lindell)

השמות האדירים שאילן הזכיר כולל
Oliver Jack Smith & Mark Pledger (Smith & Pledger)
איך הם ברחו לנו?
אני יודע שהם מתארחים בתוכנית
ANJUNABEATS WORLDWIDE
בערוץ הטראנס של
www.DI.FM

Fundamental Recordings
זוכרים את הליבל הטוב הזה? זוכרים את רז ניצן שעבד שם?
רק תסתכלו על השיחרורים:
http://www.discogs.com/label/Fundamental+Recordings
ויש לו גם תתי-ליבל טובים.

הקומפילציות של
Black Hole Recordings.
זוכרים את תקופת הקומפילציות האיכותיות, הטובות והמתקדמות בעולם
in trance we trust, Magik, in search of sunrise

מתגעגע ל"תקופת רשת ג'" של שנות ה 90 כתחנה המובילה במוזיקה העולמית, פופ, דאנס, ועוד.
היום, רוב התחנות ברדיו הם יותר מדי
MTV.

זיכרון מתוק מהתקופה ש
ID&T
הובילו את הטראנס העולמי באירועים, באומנים שהוחתמו, בתוכניות הרדיו, בשיחרורים וכולי.

בתקופה ש
NEXT
הביאו אומנים טובים מחול על בסיס קבוע (פחות או יותר) הייתה קבוצה של אותם הבליינים תמיד נוכחת ומתחבקת בכניסה.
אילן, מינץ, גיל ועוד כמה, יודעים בדיוק על מה אני מדבר.

יש הרבה דברים נהדרים שאני לא מתגעגע אליהם כי היום יש דברים יותר טובים, יותר מתאימים לי, יותר חדשים, אלטרנטיבות חלופיות מוצלחות יותר וכולי.

Last edited by uzi on Jan-04-2010 at 20:48

Old Post Jan-04-2010 20:31  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

Uzi, with all due respect to your nostalgia, it is a bit embarrassing to see how you refer to artists such as Leon Bolier, Signum and Rank 1. Here again you prove that whenever you don't agree with a producer/artist and his style, you just completely ignore him or consider him vanished, up in smoke.
These three artists are all very relevant nowadays and very much part of the scene, and have some excellent music coming out, and not only when you considered them great. Signum? Are you kidding me? They're big & great within Armada...haven't you heard Riddles in the Sand, Distant Signature or Addicted this year? Massive, massive uplifting and euphoric tracks. Rank 1 and Leon Bolier provide some highly original and refreshing twists, not all to my taste, but there's definitely something in there. Dreas has released a massive, incredible track this year (maybe even more): Blade Runner, no. 2 in my ASOT Top 5 of 2009.
I find your nostalgia very important and can share those feelings, but I can sense, according to my humble opinion, some insulting lashes towards these artists

Old Post Jan-04-2010 21:36  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

My nostalgia:

- ID&T's great parties back then, providing some massive techno-fueled events such as Shockers and Innercity...my first parties and man those were the days
- VINCENT DE MOOR
- SVENSON & GIELEN
- POUNDING GROOVES, CHRIS LIEBING

Old Post Jan-04-2010 21:40  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

חחח בכלל שכחתי מפלוטליכט...כל הטראקים שלהם היו אותו דבר מבחינת סאונד אבל הם היו כ"כ טובים בלכתוב מלודיות מעניינות ובלייצר אנרגיות.

סמית' ופלדז'ר היו משהו שונה בנוף האסוטי, הייתי חולה על הרמיקס שלהם לאמסטרדם - ווקאל טראנס במיטבו זה היה, ואת הטראק
WHITE
שתכלס היה פשוט בתוכן שלו אבל העביר הרבה חמימות בסאונד שלו.

ליאון בויילר באמת מוזר,, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן).

לבנג'י:

תיראה לי אישית אין בעיה אם אמן עובר לסגנון אחר והאמת היא שאני שומע גם הרבה סיגנונות אחרים אבל לדעתי, וזאת דעתי בלבד, כל מפיק נועד לעשות סגנון מסויים של מוזיקה (לא מוגבל כפי שזה נשמע), ישנם יחידי סגולה כמו שיקיין,ג'ודי ויסטרנוף ובארט ואן וויסן שמסוגלים להצטיין בכמה סיגנונות אבל זה לא חל על כולם.
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק.


ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש

Old Post Jan-04-2010 23:51 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

quote:
Originally posted by Viber
חחח בכלל שכחתי מפלוטליכט...כל הטראקים שלהם היו אותו דבר מבחינת סאונד אבל הם היו כ"כ טובים בלכתוב מלודיות מעניינות ובלייצר אנרגיות.

סמית' ופלדז'ר היו משהו שונה בנוף האסוטי, הייתי חולה על הרמיקס שלהם לאמסטרדם - ווקאל טראנס במיטבו זה היה, ואת הטראק
WHITE
שתכלס היה פשוט בתוכן שלו אבל העביר הרבה חמימות בסאונד שלו.

ליאון בויילר באמת מוזר,, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן).

לבנג'י:

תיראה לי אישית אין בעיה אם אמן עובר לסגנון אחר והאמת היא שאני שומע גם הרבה סיגנונות אחרים אבל לדעתי, וזאת דעתי בלבד, כל מפיק נועד לעשות סגנון מסויים של מוזיקה (לא מוגבל כפי שזה נשמע), ישנם יחידי סגולה כמו שיקיין,ג'ודי ויסטרנוף ובארט ואן וויסן שמסוגלים להצטיין בכמה סיגנונות אבל זה לא חל על כולם.
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק.


ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש


מה הקטע עם הפלוצים?


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post Jan-05-2010 00:36  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה הקטע עם הפלוצים?


לא יודע, תשאל את בני בנאסי.

Old Post Jan-05-2010 00:46 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

בנג'י, שמעתי את הטראקים שכתבת, הם טובים מאוד! באמת אהבתי!
אבל אדוני, סיגנום עושים טראק טוב פעם-פעמיים בשנה.
דראס עושה טראק טוב פעם בשנה-שנתיים, כשבא לו להתעורר.
שניהם בקושי עובדים, יוצרים ומופיעים.
גם כשהם עושים משהו טוב אז זה לא "מי יודע מה" כי יש מלא אומנים חמים וטובים שרלוונטיים יותר.
סיגנום היום מאוד מגוונים, היו שנים שהם השתנו לגמרי...
זה שיש להם טראק טראנס טוב פעם בשנה, לא מרשים אותי כלל.
ראנק1 הם הרכב מצויין והם (לעיתים רחוקות) יוצרים דברים טובים.
עדיין, הם לא מעניינים כמו פעם, לא מבחינת ריגושים, כמות החומרים וכולי.
כמובן שאני מדבר לפי טעמי בלבד.

נ.ב. גם אני אהבתי מאוד את
SVENSON & GIELEN

Old Post Jan-05-2010 02:10  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!