 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
uzi
mellomaniac

Registered: Sep 2004
Location: Israel
|
|
|
אני ממש נהנה לקרוא את התגובות שלכם.
אני גם מתגעגע לחלק מהשמות שהעלתם פה.
יש כל כך הרבה למה להתגעגע כשאני חושב על זה... פשוט לא יאומן.
אולי בגלל שאז הכל היה חדש?
אולי בגלל שאז היה קשה להשיג?
אולי בגלל שהיום אנחנו רגילים לשפע החומרים וזמינותם באמצעי תקשורת שונים?
אולי בגלל שאז היו דברים יותר טובים מאשר היום? ואולי לא?
הינה כמה דברים שאני מתגעגע אליהם:
DJ Precision (Pascal Van Eijk)
לתוכניתו, להפקותיו, לליבלים שלו, לחומרים המיוחדים שרק הוא היה משיג שלא שודרו עד עצם היום הזה.
הכל מתועד אצלי. 
Leon Bolier
בסיגנון הטראנס הישן שלו המלודי, המרומם, המרגש והמצמרר.
Ronald Hagen & Pascal Minnaard (signum)
היו ימים שהם היו כל כך טובים. הם חיים בכלל?
Pieter W. Bervoets & Marinus Benno de Goeij (rank1, A.I.D.A., Dutchforce, Benicio, San, the quest, Hidden Sound System)
היו תקופות שהם היו אלופים.
Flutlicht (Daniel Heinzer, Marco Guardia)
איך אפשר להיות כאלה טובים ופשוט להעלם? מעצבן.
Sami Saari (Castaneda, Faraway Project)
כמה הוא השתנה, יא אללה!
Joonas Hahmo & Matti Kotala (alt+f4, Avanto, Magellan Project)
מלודי, מרומם, טראנס טיפוסי ומעולה... ומאז נעלמו עיקבותיהם.
Brendan Webster & David Clifford John Webster (Transa, Ascention, Cascade)
מסוף שנות ה 90, חדשנים מאוד לתקופתם, מעולים ואיכותיים.
כואב לי הלב רק מלהיזכר בהם.
הם עשו טראנס מעולה לפני שידעתי שקוראים לזה טראנס.
לאחר שנים ספורות הם עזבו את הטראנס ודיי מהר הם גם נעלמו.
אין לי מילים מכדי לתאר כמה חדישים וטובים הם היו בזמנם!
זוכרים אומנים קטנים ומעולים שפרצו יפה ונעלמו:
Fractal Structure (Maxim Holod)
Sonicvibe (Grigore Daniel)
Dréas (Andreas Lindell)
השמות האדירים שאילן הזכיר כולל
Oliver Jack Smith & Mark Pledger (Smith & Pledger)
איך הם ברחו לנו?
אני יודע שהם מתארחים בתוכנית
ANJUNABEATS WORLDWIDE
בערוץ הטראנס של
www.DI.FM
Fundamental Recordings
זוכרים את הליבל הטוב הזה? זוכרים את רז ניצן שעבד שם?
רק תסתכלו על השיחרורים:
http://www.discogs.com/label/Fundamental+Recordings
ויש לו גם תתי-ליבל טובים.
הקומפילציות של
Black Hole Recordings.
זוכרים את תקופת הקומפילציות האיכותיות, הטובות והמתקדמות בעולם
in trance we trust, Magik, in search of sunrise
מתגעגע ל"תקופת רשת ג'" של שנות ה 90 כתחנה המובילה במוזיקה העולמית, פופ, דאנס, ועוד.
היום, רוב התחנות ברדיו הם יותר מדי
MTV.
זיכרון מתוק מהתקופה ש
ID&T
הובילו את הטראנס העולמי באירועים, באומנים שהוחתמו, בתוכניות הרדיו, בשיחרורים וכולי.
בתקופה ש
NEXT
הביאו אומנים טובים מחול על בסיס קבוע (פחות או יותר) הייתה קבוצה של אותם הבליינים תמיד נוכחת ומתחבקת בכניסה.
אילן, מינץ, גיל ועוד כמה, יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
יש הרבה דברים נהדרים שאני לא מתגעגע אליהם כי היום יש דברים יותר טובים, יותר מתאימים לי, יותר חדשים, אלטרנטיבות חלופיות מוצלחות יותר וכולי.
Last edited by uzi on Jan-04-2010 at 20:48
|
|
Jan-04-2010 20:31
|
|
|
 |
 |
benji904
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel
|
|
|
Uzi, with all due respect to your nostalgia, it is a bit embarrassing to see how you refer to artists such as Leon Bolier, Signum and Rank 1. Here again you prove that whenever you don't agree with a producer/artist and his style, you just completely ignore him or consider him vanished, up in smoke.
These three artists are all very relevant nowadays and very much part of the scene, and have some excellent music coming out, and not only when you considered them great. Signum? Are you kidding me? They're big & great within Armada...haven't you heard Riddles in the Sand, Distant Signature or Addicted this year? Massive, massive uplifting and euphoric tracks. Rank 1 and Leon Bolier provide some highly original and refreshing twists, not all to my taste, but there's definitely something in there. Dreas has released a massive, incredible track this year (maybe even more): Blade Runner, no. 2 in my ASOT Top 5 of 2009.
I find your nostalgia very important and can share those feelings, but I can sense, according to my humble opinion, some insulting lashes towards these artists
|
|
Jan-04-2010 21:36
|
|
|
 |
 |
benji904
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel
|
|
|
My nostalgia:
- ID&T's great parties back then, providing some massive techno-fueled events such as Shockers and Innercity...my first parties and man those were the days
- VINCENT DE MOOR
- SVENSON & GIELEN
- POUNDING GROOVES, CHRIS LIEBING
|
|
Jan-04-2010 21:40
|
|
|
 |
 |
Viber
In Search Of Unicorns

Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
|
|
|
חחח בכלל שכחתי מפלוטליכט...כל הטראקים שלהם היו אותו דבר מבחינת סאונד אבל הם היו כ"כ טובים בלכתוב מלודיות מעניינות ובלייצר אנרגיות.
סמית' ופלדז'ר היו משהו שונה בנוף האסוטי, הייתי חולה על הרמיקס שלהם לאמסטרדם - ווקאל טראנס במיטבו זה היה, ואת הטראק
WHITE
שתכלס היה פשוט בתוכן שלו אבל העביר הרבה חמימות בסאונד שלו.
ליאון בויילר באמת מוזר,, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן).
לבנג'י:
תיראה לי אישית אין בעיה אם אמן עובר לסגנון אחר והאמת היא שאני שומע גם הרבה סיגנונות אחרים אבל לדעתי, וזאת דעתי בלבד, כל מפיק נועד לעשות סגנון מסויים של מוזיקה (לא מוגבל כפי שזה נשמע), ישנם יחידי סגולה כמו שיקיין,ג'ודי ויסטרנוף ובארט ואן וויסן שמסוגלים להצטיין בכמה סיגנונות אבל זה לא חל על כולם.
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק.
ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש

|
|
Jan-04-2010 23:51
|
|
|
 |
 |
Vortex_SA
universal tranceaddict

Registered: Jul 2002
Location: rehovot
|
|
|
| quote: | Originally posted by Viber
חחח בכלל שכחתי מפלוטליכט...כל הטראקים שלהם היו אותו דבר מבחינת סאונד אבל הם היו כ"כ טובים בלכתוב מלודיות מעניינות ובלייצר אנרגיות.
סמית' ופלדז'ר היו משהו שונה בנוף האסוטי, הייתי חולה על הרמיקס שלהם לאמסטרדם - ווקאל טראנס במיטבו זה היה, ואת הטראק
WHITE
שתכלס היה פשוט בתוכן שלו אבל העביר הרבה חמימות בסאונד שלו.
ליאון בויילר באמת מוזר,, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן).
לבנג'י:
תיראה לי אישית אין בעיה אם אמן עובר לסגנון אחר והאמת היא שאני שומע גם הרבה סיגנונות אחרים אבל לדעתי, וזאת דעתי בלבד, כל מפיק נועד לעשות סגנון מסויים של מוזיקה (לא מוגבל כפי שזה נשמע), ישנם יחידי סגולה כמו שיקיין,ג'ודי ויסטרנוף ובארט ואן וויסן שמסוגלים להצטיין בכמה סיגנונות אבל זה לא חל על כולם.
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק.
ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש
|
מה הקטע עם הפלוצים?
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|
|
Jan-05-2010 00:36
|
|
|
 |
 |
uzi
mellomaniac

Registered: Sep 2004
Location: Israel
|
|
|
בנג'י, שמעתי את הטראקים שכתבת, הם טובים מאוד! באמת אהבתי!
אבל אדוני, סיגנום עושים טראק טוב פעם-פעמיים בשנה.
דראס עושה טראק טוב פעם בשנה-שנתיים, כשבא לו להתעורר.
שניהם בקושי עובדים, יוצרים ומופיעים.
גם כשהם עושים משהו טוב אז זה לא "מי יודע מה" כי יש מלא אומנים חמים וטובים שרלוונטיים יותר.
סיגנום היום מאוד מגוונים, היו שנים שהם השתנו לגמרי...
זה שיש להם טראק טראנס טוב פעם בשנה, לא מרשים אותי כלל.
ראנק1 הם הרכב מצויין והם (לעיתים רחוקות) יוצרים דברים טובים.
עדיין, הם לא מעניינים כמו פעם, לא מבחינת ריגושים, כמות החומרים וכולי.
כמובן שאני מדבר לפי טעמי בלבד.
נ.ב. גם אני אהבתי מאוד את
SVENSON & GIELEN
|
|
Jan-05-2010 02:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:02.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|