Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused - thumbs up
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Thumbs up Fokused - thumbs up

Tja!

Ville bara säga att Club Fokused hade en mycket lyckad premiär på Stacy's igår. Det är inte så vanligt att man får den där riktiga klubbkänslan i Sverige, men den fick man igår. Bra mix med folk och skön musik. Kan varmt rekommendera onsdagarna framöver...
Det verkar finnas lite hopp för Stockholm ändå.

Greetz
NordLight

Ps. Det var kul att träffa dig Gaby - vi lär väl ses där nästa vecka igen antar jag...

Old Post Jul-04-2002 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s-case
tranceaddict

Registered: May 2002

Kan inte göra annat än att hålla med.
Det var riktigt bra igår, kändes som man befann sig i pachas globalroom. Intim känsla, sexig musik och svettiga kroppar som
dansade tätt. Publiken var riktigt bra och lokalen är verkligen
superfin. Ser verkligen fram emot Rob di stefanos återkomst till
Stockholm om 2 veckor. Gillade man Tom igår så kommer man älska Rob.

Här kommer några av dom kort jag har från igår.

Old Post Jul-04-2002 12:57  Sweden
Click Here to See the Profile for s-case Add s-case to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan detta låter najjs.. fina bilder också... Jag gåt på semester den 17e så då ska jag fan dit...

Det går alltså varje Onsdag ett tag framöver nu vad jag har förståt ?

Ha D / Steve

Old Post Jul-04-2002 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan detta låter najjs.. fina bilder också... Jag gåt på semester den 17e så då ska jag fan dit...

Det går alltså varje Onsdag ett tag framöver nu vad jag har förståt ?

Ha D / Steve

Jepp - varje onsdag framöver. Nästa vecka kommer bl.a. Jon Pleased från Cream(UK).

Hoppas att få träffa lite fler TA där.

Greetz
NordLight

Old Post Jul-04-2002 14:42  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Ni som inte var där missade något igår!

Nordlight: Nice meeting ya! Ses nästa onsdag Tack för allt igår...jag är rätt så bakis idag

Old Post Jul-04-2002 16:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Gaby
Ni som inte var där missade något igår!

Nordlight: Nice meeting ya! Ses nästa onsdag Tack för allt igår...jag är rätt så bakis idag

Hehe - jag är ganska sliten jag med. Ska det vara så här kul i Stockholm i fortsättningen är det bäst jag jobbar på partykondisen lite .... och du får lära dig att dricka Cuba Libre .

Nordlight

Old Post Jul-04-2002 16:16  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by NordLight

Hehe - jag är ganska sliten jag med. Ska det vara så här kul i Stockholm i fortsättningen är det bäst jag jobbar på partykondisen lite .... och du får lära dig att dricka Cuba Libre .

Nordlight

Japp, det här är nog i Sthlm för att stanna! Nu får du oxå slita på gymmet och ha ont överallt. Cuba libre...nja...räcker det inte med vodkadrinkar???

Old Post Jul-04-2002 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan detta låter ju as bra... vi ses den 15e på Stacy's...

Old Post Jul-04-2002 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmm.. vill ju ockå gå dit, men bor ju inte i sthlm... gbg här

Old Post Jul-04-2002 23:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Gbg här med, men vi har ju lite andra klubbar. Mer åt techno hållet dock. Twisted på Haket var iofs en lyckad tillställning! Hoppas dom kör det igen!

One of the few ones left

Old Post Jul-04-2002 23:57  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Dunno

Vad lirades då? Nån sjysst trance eller house? Nån låt man skulle känt igen? Kul att ni hade det trevligt iaf!

Old Post Jul-05-2002 10:22 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Jag var faktiskt inte så imponerad. På trancegolvet var det mest monoton musik, jag hade svårt att komma igång, och det blev folktomt ganska tidigt. På technogolvet var jag inte för det var helt öde på folk de gångerna jag kollade. Tycker nog att torsdagarna på Summer Luv Club på Riddarholmen är bättre. De har bytt och har det stora golvet för trance nu, och igår körde Haze. Trevligt!
Halva priset på inträdet också.

Old Post Jul-05-2002 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused - thumbs up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic trancer from 2000 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrielle - "All I Know" (4 Tune 500 Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:03.

Forum Rules: